09 בפברואר, 2009

נקמת המרובעים

האפודות החמדמדות של המותג גורילות מצליחות להשתלב בול עם הגיק שיק שחזר לרחובותינו ומסתמנות כיציאה הכי סקנדינבית של החורף

בצעירותנו נהגנו לדפדף בז'ורנלים נוצצים שהגיעו אלינו בדואר מהדודה שגרה בחו"ל. פינטזנו על השמלות והתיקים המצולמים בין הדפים, אבל בעיקר על הסוודרים העבים. דמיינו שייראו עלינו יפה בדיוק כמו שנראו על הדוגמנים הבלונדיניים שחייכו לעברנו מבעד לדפי הכרומו, והתאהבנו בדגמי האיילים, המשבצות והמעוינים שהתנוססו עליהם. אבל כמה חבל שמזג האוויר בארצנו הקטנטונת לא מספיק קר בשביל 100% צמר. לשם כך בדיוק הומצאה האפודה – סוודר בלי שרוולים שמתאים לנערים ונערות בתלבושת אחידה, לגברים ונשים במראה סקנדינבי וגם לנו – תושבי הלבנט.

המותג גורילות הפגין יצירתיות מאז שהושק והפליא בהדפסים מגניבים על תחתוני סבא וגופיות לבנות. עכשיו הגיעה בשורת המגניבות גם לאפודה. בקולקציה של המעצבת עדי דגן תמצאו אפודות עם הדפסי רטרו של בעלי חיים כמו ארנבונים צהובים על רקע כחול, סוסים וכלבים ודימויים נוספים במשחק מעניין של מלפנים (מטרייה) ומאחור (מגפיים). מי שלבש אפודות כאלה לבית הספר בשנות ה-80 נחשב לחננה של השכבה, אבל עכשיו עם הג'ינס הנכונים מדובר בגיק שיק מלהיב שיצא היישר ממגזין מדליק שמתמחה באופנת רחוב בברלין או לונדון.

והנה עוד הוכחה לטענה שחנונים תמיד לוקחים את כל הקופה (במוקדם או במאוחר). זה מתחיל באפודה אבל זה יכול להגיע עד למייקרוסופט.

אפודות בגזרת יוניסקס – 250 ש"ח
להשיג בבוטיק המעצבים של דיזנגוף סנטר (בימי חמישי ושישי), תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה