18 ביוני, 2018

נקמת החנונים

מותג משחקי מדע מדליק, שמתאים לכל ילדון (והורה-גיק) התגלה כפיצוח מושלם למתנת סוף שנה, או כהתחלה מבטיחה לקייטנת בית. ועל זה נאמר: "מגניב טילים!"

אם גם לכם נדמה שהרגל על מסיבות-הגן לוחצת לאחרונה על הגז עד הסוף – אתם לא לבד. ילדי החופש הגדול והוריהם המנסים להימנע מאווירת 'הקיץ של אביה', שתו לנו את כל יוני והצליחו לדחוס חודשיים של ימי הולדת ב-4 סופי שבוע. ובכן, כדי להתמודד עם התופעה, הצטיידנו בבית בחוברות צביעה, מדבקות, ביצים שהופכות לאיגואנה חדת-קרן, וכל דבר שיכול לשמש כמתנה בדקה ה-90 (אנאל, מקווים שאת בקטע של כדור-ים ממותג פניסטיל-ג'ל). אבל מסקר שביעות רצון שערכנו בקרב החוגגים האחרונים – מסתמנת מתנת-שלוף מנצחת אחת:

משחקוני המדע המוקטנים של 4M. בום. החברה המגניבה הזאת, שנוסדה בהונג קונג בשנות ה-90, מפתחת בעזרת בוגרי האוניברסיטה למדעים ומעצבים מקומיים את כל מוצריהם, ומציעה למעלה מ-300 משחקי יצירה, מלאכת יד ומדע שווים ומעולים, שדוגלים בארבעת ה-MINDS שעל שמם קרוי המותג: יצירתיות, דימיון, השראה וכיף. זה אומר שאף משחק לא "נגמר" ברגע שסיימתם את המשימה, ועם כולם מומלץ להמשיך ולמצוא מה עוד אפשר ליצור ולהכין. אחד הקווים המגניבים שלהם נקרא KIDZ LABS, תחתיו תמצאו ערכות-מדע ומעבדות לילדים חקרניים וסקרנים, שכבר סיימו לחשמל את הבית או להרכיב חללית ממטען ואקטימל.

יש למשל מעבדה ליצירת מים מהאוויר, או מבוך לצמחים; יש הכנת מנעול קודים בסגנון דה-וינצ'י; הרכבת גוף האדם; קליידוסקופ-זאת-בעצמך; מחלקת מדע-ירוק בדגש על מחזור ושימור הסביבה; משחקי דינוזאורים, רובוטיקה, ריגול, ועוד. אבל רק לאחרונה, גילינו אצלם כאמור את קו משחקי-הכיס הזעירים (גם מחיר-ווייז) שמזמינים להתנסות בתרגיל מדעי אחד מטריף כמו יצירת כתב סודי, כריית קריסטלים, הר געשצ'יק מתפרץ, רכבון-חלל מרחף, פנס-ירח, שעון הפועל על לימון, או מיני-טיל שטס על חומץ ואבקת סודה לשתייה (שובליקו, יש מצב שאתה עוברים רגע לסלון של ליעמי?). וכל אלו תמורת סכום מוקטן יותר מהאריזה.

בדרך לכל מסיבת סיום, פליי-דייט ספונטני או קייטנת בית (לא עלינו ולא אצלנו!) לכו על הכיוון הגיקי – וצאו מפצחי-המתנה הכי שוס (פלוס סלָיְים, רק ליתר בטחון).

משחקי המדע של 4M – החל מ-20 ש"ח (למשחקי-כיס) ועד 150 ש"ח (לערכות גדולות)
להשיג ברשתות ובחנויות לילדים כמו "מקופלת", VOLCANO, "מחוץ לקופסא", "שוקה", "הפיראט האדום" ועוד. דפי הוראות בעברית ופרטים – באתר המשווק

 

מי הגיק הכי מדליק? משחקוני המדע של 4M

מי הגיק הכי מדליק? משחקוני המדע של 4M

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה