29 באוגוסט, 2010

נקבוביות הרעם

מותג הקוסטיקה האורגנית "אננדה" הוא הדייר החדש על מדף הקרמים והטיפוח (העמוס מידי) שלנו, ונראה שזוהי תחילתה של ידידות מופלאה

מעולם לא הבנו את מילות השיר "רק מילה טובה, או שתיים, לא יותר מזה". מה לא יותר מזה!? בשביל מה אנחנו קמים בבוקר, מתחתכים, מתמרקים ומתאפרים? רק כדי לקבל איזה "וואלה, יופי" במקרה הטוב, או "וואלה" בגרסה המקוצרת? לא ולא. אנחנו את המחמאות שלנו אוהבים ארוכות ומפורטות ולאחרונה גם מקבלים מהן מלא. יש כל מיני הסברים אפשריים אבל יש סיכוי שלמוצרי הטיפוח האורגניים החדשים שלנו יש בזה חלק.

 

אננדה – מותג הקוסמטיקה האורגנית הישראלי המבוסס על השיטה האיורוודית, הפתיע אותנו עם טיפול יסודי ומעמיק לעור הפנים. זה התחיל בקרם לחות עם מקדם הגנה 30 spf ועם אפקט הפנינה (פנינים זה כבר טוב), שמכיל מרכיבים נוגדי חימצון ואנטי אייג'ינג. ובאמת, לא חשנו את עצמנו שמנוניים, העור שלנו שתה בשמחה את המרכיבים והשמש לא הצליחה להפריע לו. כשראינו כי טוב, המשכנו למוצר מנצח נוסף מסדרת  GRENOBLE NUT שמבוססת על מיצוי אגוז המלך מגרנובל (!) שבצרפת. מדובר בסרום מולטי ויטמינים שמכיל מרכיבי אנטי אייג'ינג, תמציות פירות ומיני שמנים שאשכרה הצליחו להכניס חיים בלחיים שלנו ומבלי להכביד או ליצור גירויים מרגיזים. הסרום מכיל שמן אשכולית אדומה, לימון, שמן גזר, שמן שקדים מתוקים, שמן זית, שמן נבט חיטה, ויטמינים E,C,A ואת אגוז הגרונבל שלא ידענו על קיומו עד כה. וגם אתם לא. תודו.

 

ונסיים בתפילה לאלוהי האפידרמיס: שנצליח לצלוח את הקיץ הזה בלי כתמי שמש וקמטים נוספים ומיותרים. טוב לנו עם מה שיש לנו.

 

מוצרי אננדה: סרום – 285 ש"ח ל-30 מ"ל, קרם הגנה – 239 ש"ח ל-50 מ"ל.
להשיג בחכמת האדמה (קינג ג'ורג' 74, תל אביב), בחנויות טבע נוספות, ברשתות למוצרים אורגניים וברשת ניו – פארם.
לבירור החנות הקרובה  1-800-33-40-43, או באתר  www.ananda-cosmetic.com

עוד באופנה