03 בפברואר, 2014

נפלנו חזק

מצעד ההתמכרויות שלנו ממשיך, והפעם: שלוש הנאות אסורות מתחום הקולינריה

אנחנו טיפוסים מתמכרים. מזמן כבר אמרנו. בנוסף לכל הצרות אנחנו גם אוגרים התמכרויות. מוסיפים התמכרות על התמכרות (אף אחת לא סותרת את השניה) ומתברר שיש מקום לכולן. ואחרי שכבר חשפנו כאן כמה מהגילטי פלז'רס הסודיים שלנו, הגיע הזמן להתקדם עוד קצת. לפניכם שלוש אהבות אסורות ונהדרות, הפעם מתחום הקולינריה:

1#
ההתמכרות – המיני בורקסים (במילוי בולגרית או קשקבל) של דודו אוטמזגין. כל דבר שהוא בגודל של ביס, מיד מפיג את מפלס החרדה. אוהבי הבורקסים (אגב, יש מי שלא אוהב את פלא הבריאה הזה?) יגלו אושר עילאי עם הביס הראשון ועד האחרון (מתישהו אחרי 20 בורקסים מתחילים לדבר על הביס האחרון).
כמה ומאיפה – 69 ש"ח לקילו (כמה שקלים בודדים לחמישה בורקסים), בסניפי הרשת ברחבי הארץ; לפרטים נוספים – אתר האינטרנט.
מתי – תמיד כשאנחנו נקלעים לאחד מסניפי הרשת (רוצה לומר מגיעים הכי במיוחד בשני אוטובוסים והליכה של עשר דק', בידיים רועדות וזיעה קרה על המצח).

2#

טעמי מאמי. ה"טעמי" החדש בשכונה

ההתמכרות – טעמי מריר. החטיף האהוב, אם כי לא הסקסי ביותר בחבורה, יצא בכמה גרסאות חדשות. בלוטות הטעם הכריעו וגרמו לנו להתעלף על הגרסה המרירה. קצת כמו האח הגדול והמסוקס שחי בניו יורק והגיע לביקור בארץ.
כמה ומאיפה – 5 ש"ח (בערך, תלוי איפה רוכשים); בקיוסק/סופר הקרוב אליכם.
מתי – בדרך חזרה מהג'ים. ללא ספק אזור הדמדומים של אכילת דברים שבכל זמן אחר הם No No!

3#

שילוב שלעולם לא מאכזב. עוגת בננה ושוקולד מריר

ההתמכרות – עוגת בננה ושוקולד מריר. המתכון המוצלח אומץ בחום ונאפה פעמים רבות על ידי אימא של אחד מחברי המערכת. בכל פעם שנשלחת אלינו תבנית אינגליש קייק ריחנית, הלב שלנו מחסיר פעימה. רחל! אין כמוך!
כמה ומאיפה – את ה"כמה" אתם רוצים בשקלים או בקלוריות?!; הנה המתכון.
מתי – בסביבות שלוש בצהריים, כשאנחנו דועכים והמסך מתחיל לרצד, פיסת עוגת בננה שוקולד ליד הקפה מקפיצה את המורל המשרדי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה