03 באוקטובר, 2010

נפלנו ברשת

אתר ישראלי לקניות מותגי אופנה מחו"ל בשם "Belle & Sue" הפיל אותנו סופית. קחו את שלושת הספרות מאחורי כרטיס האשראי ותביאו לנו את כל עמוד הבית

את מחסום הקניות העיקש שלנו ברשת הצליחו בינתיים לשבור רק אתר תשלומי הארנונה, אתר חברת החשמל ואתרי ג'אנק פוד למיניהם. כי איכשהוא, גם אם הצלחנו לחשב בחנות מקוונת חו"לניקית כמה זה יוצא לנו בשקלים, התארגנו על כתובת של חברים מאל.איי למשלוח והתאפקנו שלושה חודשים – חוויית הקנייה אונליין תמיד השאירה לנו טעם מר של מכס ומיסי נמל.

אולי בגלל זה שמחנו כל כך לאמץ השבוע לחיקנו ולרשימת מועדפינו אתר קניות ישראלי חדש למותגי אופנה מחו"ל בשם "Belle & Sue" שהקימו בעשר אצבעות ושני עכברים ענבל (בל) בוסיבא ושירה (סו) כרמי. ענבל שמגיעה מתחום קניינות ועיצוב אופנה וניהלה בשנים האחרונות חנויות בוטיק בתל אביב, ושירה שמנהלת חברה לייעוץ אסטרטגי עבור מעצבי אופנה מתחילים, הן גם ובעיקר חברות ילדוּת טובות שתמיד חלמו להקים מיזם אופנתי משותף. לאחר שהבינו כי היצע הבוטיקים בארץ רווי למדי, החליטו להגשים את החלום מכיוון אחר ופתחו אתר אינטרנטי מושקע ומעוצב להפליא (סטודיו NYLON מכה שנית), בו תוכלו להפקיד את החסמים בחוץ ולקנות בלי חשש חולצות, שמלות, ג'ינסים, משקפי שמש, נעליים ועוד אייטמים היסטריים וטריים של מותגים כמו "צ'יפ מאנדיי" השבדי, "J BRAND" מארה"ב, "איוונה הלסינקי" מפינלנד, ועוד שמות שכדאי ללמוד.

בהתאם לסטנדרט הכי "Net-A-Porter " ובכדי להפוך את חווית הקנייה לנעימה ולידידותית ביותר – כל פריט באתר מופיע עם הסבר חמוד לצידו ובכמה תמונות מזוויות שונות, אותן תוכלו לבחון מקרוב-קרוב בעזרת זכוכית מגדלת אינטרנטית. אבל הפינוק הגדול באמת מגיע עכשיו: כל אייטם שתרכשו בצורה מאובטחת כמובן, יגיע לכל כתובת בישראל במשלוח חינמי (שליחים או דואר רשום!) תוך 48 שעות בלבד. ואפילו אם תתחרטו אח"כ בבית – תוכלו להחזיר ולהחליף בעזרת שירות השליחים של "בל אנד סו", ליהנות מזיכוי באתר או לקבל את כספיכם חזרה. אמריקה.

את הפריטים שהן מוצאות ובוחרות בשבוע האופנה בניו יורק, מייבאות ענבל ושירה לכאן (קולקציית קיץ 2011 כבר בדרך), וכל מי שרק תחפוץ תוכל לקבל אותם – במארז מתנה ורוד ומדליק (על ידי משלוח חינמי שיוצא בכל ערב לבתי הלקוחות). בנוסף לצילומים המוקפדים – תמצאו באתר גם טבלת מידות מדויקת, הצעות לבוש, פריטים מומלצים (המסומנים בלב), שאלות ותשובות לגבי תנאי הקניה ולמעשה כל מה שצריך כדי להיפרד מתאי מדידה, מהמוכרות, מהתורים ומתאורת הפלורסנט שכל כך מייטיבה עמנו.

אנחנו שמנו עין על מכנסיים שחורים בגזרה גבוהה של Eryn Brinie – והחלטנו פשוט ללכת על זה. הצעד הבא: מזמינים טיסה אונליין בדקה התשעים ושבע ומפסיקים להציק בטלפון לסוזי הסוכנת (סליחה, סוזי).

אתר "בל אנד סו" לקניית מותגי אופנה ברשת – בין 150 ש"ח (לחולצת טי קצרה או צעיף) ועד 1,400 ש"ח (למגפיים). המשלוח חינם (עד להודעה חדשה)
לפרטים נוספים – טל': 077-3012281,
contact@belleandsue.co.il, לדף הפייסבוק – לחצו כאן, לסרטון הקולקציה ביוטיוב – לחצו כאן

[PSGallery=26xk7o2tbu]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה