22 בנובמבר, 2010

נפלאות הכוסברה

משלוח תמים ממועדון הקצינים התגלה כהחלטה קולינרית נבונה עד משגעת

התחלנו לראות שוב את הסדרה מד-מן. בפעם הראשונה לא היינו מרוכזים כי הסטיילינג ערפל את חושינו (והחזות של דון, אהממ… איך לומר זאת בעדינות, עשתה את שלה), אבל הפעם אנחנו שותים את הטקסטים והניואנסים באופן יסודי ונהנים מאד. וכך, יום יום, אנחנו מעיפים שני פרקים ברצף תוך כדי ארוחת ערב (שיגרה מדהימה יש לומר), בדרך כלל משהו לייט, חביתות ולא יותר, ולפעמים מזמינים אוכל הביתה.

אבל עולם הטייק אווי הוא אפל ולא צפוי. ברוב המקרים הפער בין מה שאכלנו במסעדה לבין האוכל שנח בתוך הקופסא שהביא השליח הוא גדול בערך כמו הפער בין פגי לג'ואן. ובכל זאת אנחנו לא מתייאשים ובדרך, למרבה המזל, מגלים הרבה פעמים הפתעות משמחות. כך היה כשהזמנו אוכל מ"מועדון הקצינים" (שירות חדש שהושק לאחרונה), הלא היא האחות המעט יוקרתית יותר של ה"גי'רף".

הזמנו סלט תאילנדי שיש בו עוף קצוץ וכוסברה והוא מגיע עם רוטב חריף (בתמונה), הזמנו גם אגרול מטוגן, קריספי ועסיסי ומנת "הר-גאו שרימפס" (סוג של גיוזה דים סאם) שמורכבת מארבע יחידות ממולאות בשרימפס וג'ינג'ר ומוגשות עם סויה וכוסברה. בגזרת העיקריות הלכנו על תחום האורז (זנחנו את הנודל'ס): מנה אחת עם בקר סצ'ואן, מנה אחרת עם קארי תאילנדי ועוד מנה של אורז עם עוף חמוץ מתוק. המנות היו גדולות ומפנקות (המנות הראשונות קצת יקרות) והן השאירו לנו חשק רציני להזמין משם שוב (עניין נדיר). אגב, אולי זה המקום לציין שהיו לנו אורחים והיינו 4 סועדים. במילים אחרת: לא  התחזרנו.

השלכנו את הקופסאות הריקות לפח, וחזרנו לצפות בסדרה שהכי עושה חשק לעשן ולבגוד.

הר גאו שרימפס – 42 ש"ח
סלט תאילנדי – 34 ש"ח
אגרול גדול – 28 ש"ח
עוף חמוץ מתוק – 54 ש"ח
קארי תאילנדי –  – 56 ש"ח

מועדון הקצינים, הארבעה 21, תל אביב טל': 03-6851154/5. איזור חלוקה מוגבל

 

סשימי יאמי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה