21 ביוני, 2009

נער קריאה

שירות ספרייה ניידת מקנה הרגלי קריאה בריאים, ממגר את תופעת השאלת הספרים ומאפשר להחליף בין החדש של מאיר שלו לקלאסי של עמוס עוז בלי לצאת מהבית

על אף מתיחת הפנים בספריות הציבוריות אנשים עדיין לא צובאים על דלפקי החלפת הספרים. לצערנו אנחנו תמיד מתפתים לרכוש ספרים חדשים ומבריקים ומיד אחר כך להתלונן שאין לנו מקום בכוננית. מה שנקרא – כרוניקה של קיטור ידוע מראש. אבל האמת, זה לא ממש אשמתנו – שעות הפתיחה בספריה מוגבלות וצריך להשתחל החוצה מהטרנינג ולצאת מהבית במיוחד. הספרנית אגב, דווקא מאה אחוז.

לכן שמחנו כל כך כששמענו על השירות החכם של הספרייה הניידת המשאילה למנויים ספרי מבוגרים, ילדים ונוער כולל כאלה שיצאו רק עכשיו לאור ומככבים במדורי הספרות. במקום לקנות ספר במחיר מלא ואז לצפות בו מעלה אבק, אפשר לשלם דמי מנוי סמליים ובקריאה שלכם (ובתיאום מראש) נער הספרים (להלן השליח) כבר יביא לכם את הספר המבוקש עד הבית או המשרד. אחרי שתסיימו לקרוא (יש לכם חודשיים!) תוכלו להחליפו בקלות בעזרת השליח שיבוא לקחת מצויד בבחירתכם הבאה.

בקיצור אם השכן התולעת תמיד מספיק להשאיל לפניכם את רב המכר החדש שבדיוק נחת בספרייה, כבר לא צריך לחכות שיחזיר או להתפתות לקנות אחד חדש בחנות. פנקו את עצמכם והזמינו הביתה: פיצה פפרוני, בקבוק קולה צוננת ואת האחרון של עמוס עוז.

בוקס, השאלת ספרים למנויים – כ-20 ש"ח לספר
לפרטים נוספים – www.booksmood.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה