25 במאי, 2010

נערות הכפר

השמלות של רוני קנטור הן הדבר הכי טוב שקרה לנו הקיץ (אחרי מגנום גולד)

היינו צריכים שמלה יפה לחתונה בצהריים (הכינו את פנקסי הצ'קים – עונת החתונות החלה). אתם יודעים, לא התחשק לנו לעשות מזה עניין, העיקר שנמצא אחת כזאת שתוציא אותנו הכי 50 קילו, שתהפוך אותנו לכוכבות הערב, שנשים מכל קצוות הגן ירוצו אחרינו וינסו להשיג את השם של המעצבת, שגברים יתלחששו "מי זאת ההורסת הזאת?", יו נואו, משהו פשוט, לא יותר מידי. ובתום חיפושים ממושכים שחיזקו את הסלידה הטבעית שלנו מנצנצים, נתקלנו בשמלות של רוני קנטור.

אחרי מדידה של מספר דגמים מקסימים בחרנו בשמלת סטרפלס משגעת שחלקה התחתון עשוי מבד אוורירי ונעים עם פרחים קטנים, וחלקה העליון מקושט בוולאן מבד החצאית, כשבין שני החלקים מפריד תפר כיווץ עם גומי. רוני קנטור, 29, מעצבת מחדש שמלות וינטג' כבר למעלה משנתיים. היא קונה שמלות שהיא אוהבת בכל מיני שווקים בחו"ל, מארגנת אותן בגזרות יותר עדכניות ומייבאת לארץ.

העונה הרחיבה רוני את קשת הפריטים בקולקציה שלה וכעת היא מעצבת מלבד השמלות, גם נעליים להשלמת הלוק הרומנטי, חולצות, מכנסוני ג'ינס, תיקים וחגורות עם אבזמי וינטג'.

בקיצור, תמו החיפושים אחר השמלה שתלווה אתכם בכל אירועי קיץ 2010. רק נקווה שלא תפגשו באירועים שונים את אותם אורחים שיעלו על המזימה ויספרו בכל העיר שאתם חורשים על אותו אאוטפיט.

שמלה בעיצוב רוני קנטור – 295-550 ש"ח

את השמלות של רוני ניתן להשיג במגוון חנויות כמו: בנקר (דיזנגוף 210, תל אביב), FILYA  (פרישמן 88, תל אביב), רטרו (קינג ג'ורג' 16, תל אביב), לימקה (שלמה המלך 2, תל אביב), אמילקה (סוקולוב 63 רמת השרון; אחוזה 172, רעננה) ועוד.

בסוף השבוע הקרוב תיערך מכירה מיוחדת בסטודיו שלה (סוקולוב 38, דירה 7, תל אביב). שישי (28.5) 10:00-19:00, שבת (29.5) 12:00-19:00

[PSGallery=410s8mxd92]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה