03 באוקטובר, 2010

נערה עם קעקוע מגומי

שנייה לפני שהטינאייג'רית במשפחה הולכת על קעקוע של דרקון מאוהב בכלב ים - הכירו לה תכשיטי גומי במראה קעקועי גוף פרקטיים הרבה יותר (גם אמא בעד)

גם לנו היה שלב כזה בגיל 16 בו דמיינו איך אנחנו לוקחים את כל האובר-דרמטיות שלנו, נכנסים למכון הקעקועים הכי מפחיד בעיר ויוצאים משם רק אחרי שגולגולת קשוחה מוקפת נחשים יורקי טבסקו מכסה לנו את הגב וחוטי תיל מדממים מעטרים לנו את הזרועות. אנחנו רק צריכים להתגבר על הרעידות שלנו ממחטים וזה הכי קורה.

בינתיים עברו שנים, הפחד מדקירות נשאר, את מרד הנעורים שלנו העברנו ב-לא לחפוף ראש שבוע – ונשברנו. ובכל זאת יש בנו עדיין פנטזיה לקעקוע סקסי קטן משלנו (ציור של כיור נקי, למשל). לאחרונה כשנתקלנו בתכשיטים במראה קעקועי גוף משכנעים – הבנו שיש לנו עדיין סיכוי ללכת עם ולהרגיש בלי.

הכירו (גם לאחיינית הטינאייג'רית המרדנית שלכם) את מותג תכשיטי הגומי הצרפתי "Batucada" שנחת פה לא מזמן בזכות מירונה קורן. מירונה שלמדה אדריכלות, החליטה לקחת את אהבתה לעיצוב ופונקציונליות והקימה מיזם אופנה אקולוגי מיוחד, בו תמצאו פריטים ואקססוריז ידידותיים לסביבה מכל רחבי העולם – תחת השם Madeo (ראשי תיבות של Modern and Designed Eco Objects).

ואכן, הצמידים והשרשראות של "בטוקדה" נוצרים בתהליך שאינו פולט חומרים מזהמים לסביבה ועשויים גומי היפו-אלרגני, גמיש, רך, עמיד לזיעה ומים ובעיקר דקיק ומדליק. מדדנו צמיד שמדמה קישוט חינה מפותל, ניסינו שרשרת במראה תחרה שחורה (בתמונה) ואפילו מצאנו צמיד-זרוע עם גולגולת מאיימת בדיוק כמו זו שתמיד רצינו. יש מגוון צבעים כמו לבן, זית, אדום, טורקיז או זהב, ואם תרצו תוכלו גם לחבר בין כמה שרשראות וללבוש אותן הפוך – כך שהגב מקבל את כל תשומת הלב.

זהו, עכשיו כשיש לנו את הקעקוע המושלם, שאפשר גם להתחרט עליו, גם לא דוהה, גם לא מכאיב ובעיקר לא מצריך לזייף את החתימה של ההורים – נשאר לנו מספיק אומץ לעשות פוני. ושמישהו ינסה לעצור אותנו.

תכשיטי "Batucada" במראה קעקועי גוף – החל מ-99 ש"ח (צמידים) ועד 229 ש"ח (שרשרת)
להשיג ישירות מהיבואנית, טל': 052-3541584 (מירונה), או בחניות עיצוב ברחבי הארץ. לדגמים נוספים ולרשימת החנויות – היכנסו לאתר www.madeo.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה