27 ביולי, 2010

נערה עם עגיל פריחה

עגילים פרחוניים בצבעי הגלידה שמצאנו בסטודיו המחודש של "קרן וולף" הרסו לנו את הבריאות

דווקא עכשיו, כשבחוץ מרגיש כמו סאונה, הגיעה כלת יומולדת שאנחנו מכירים לשבוע הכי כבד ומבאס בהריונה המתקדם. מה קונים למישהי שלא מסוגלת לחשוב על כלום חוץ מחזייה שעשויה מברד, משקפי שמש מקרחונים או כל דבר אחר שלא לוחץ על הבטן?

מזל שנפלנו על הסטודיו של מעצבת התכשיטים קרן וולף בנווה צדק, שעבר חידוש לאחרונה, ועכשיו עושה חשק יותר מתמיד לעבור לגור בו. קרן שהחלה את דרכה כשחקנית "הבימה", מצאה עצמה נמשכת לתלבושות ופריטי ענתיקה ייחודיים שראתה במחסני התיאטרון, ועברה ברבות השנים לעיצוב תכשיטים ואקססוריז במראה וינטג' נוצץ, שלא רק הופיעו במגזינים כמו "ווג" הצרפתי, אלא גם נתפסו על פיגורות כמו קרלה ברוני וקרן אן. הקולקציה החדשה שלה מציעה שני קווים עיקריים לעונה – קו תכשיטים אורבני, זוהר ומוזהב המכונה "סטריט גלאם", וקו מסרקות, עגילים, צמידים ושרשראות בהם שולבו הטבעות אמייל בצבעי גלידה צוננים.

שלפנו לחברתנו זוג עגילים בצורת פרח גדול ומשמח בסגנון פיפטיזי מרהיב, בעל עלי כותרת בגוון תכלת פסטלי ושיבוץ זרקונים (בתמונה). חלק מהאלמנטים לוקטו משווקי וינטג' ברחבי העולם, וכשהם שולבו לצד האלמנטים שעיצבה קרן – הפך התכשיט ליצירה מקורית חדשה, שעושה לבד את כל השואו.

אתמול בערב התקשרה ההריונית שלנו לספר כי לכבוד חתונה קיצית אליה הוזמנה, ענדה את העגילים המדהימים, הרימה שיער לתסרוקת מד-מנית מחמיאה, ולמרות שהשתמשה באוהל קונסטרוקציה כשמלה – הרגישה הכי גרייס קלי שאפשר.

זוג עגילי אמייל וזרקונים – 450 ש"ח (קיים בגווני ורדרד, פיסטוק, צבעי גוף, קרם ולבן)
להשיג בסטודיו המחודש של "קרן וולף", שבזי 1 (נווה צדק), תל אביב, טל': 03-5161222

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה