10 באוקטובר, 2010

נעלולי פלא

כך תשיגו לזאטוט שלכם נעליים במראה "גם לנו יש דודה בארה"ב"

לא משנה לאיזה משברים כלכליים נתגלגל וכמה חילוקי דעות יהיו לנו עם זיוה הפקידה מהבנק, שום דבר לא יעמוד בינינו לבין עוד זוג נעליים מהמם. במילים אחרות, אין קשר בין מספר זוגות הנעליים שיש לנו בארון לתחושת הרעב שתוקפת אותנו כשאנחנו עוברים ליד חלון ראווה עמוס במותגים לוהטים. אגב, אותו סיפור גם עם נעלי ילדים.  

וכך מצאנו את עצמנו באירוע מכירה של "זֶמַלֶ'ה" – נעלי ילדים של מותגים חו"לניקים מקסימים. את "זמלה" הקימו האחיות אדוה ועדי (שעזבו את עולם המשפטים והפרסום, בהתאמה), אחרי שמאסו בהיצע הנעליים בארץ והחליטו לקחת את העניינים לידיים. לאחר שוטטות רצינית באינטרנט ויצירת קשרים, הצליחו לדוג ולייבא 4 מותגי נעליים מעוצבים ומקסימים לילדים ופעוטות בגילאי אפס עד 12 ובמגוון סגנונות, אותן הן מציעות למכירה בדירתה של עדי בתל אביב.

יש את Garvalin, חברה ספרדית וותיקה למביני עניין שמחפשים לרוץ בנוח מסביב לארגז החול; יש את Eleven מאמריקה, לסטייליסט האורבני שגדל לכם מתחת לאף; ויש את Pedoodles לפעוטות ירוקים ואקולוגיים. אבל אנחנו נדלקנו בענק על מותג Monkey Toes – סנדלים ונעלולים שבחזיתן צויירו ידנית דמויות חביבות כמו חיפושית (בתמונה), איש שלג, עטלף, אייל, ערפד ועוד, ומעליהן מסתלסלים להם שרוכים קפיציים במראה ביסלי גריל. סקופ: גם סורי קרוז, אייקונית האופנה הפעוטה, בחרה לעצמה זוג כזה. וסורי, יו נואו, יש עליה.

ללא ספק, בשורה משמחת לכל מי שאין לו דודה באל.איי ולא מקבל בדואר ערמה של יסורי מצפון בצורת בגדים, נעליים ושוקולדים.

נעלי ילדים ופעוטות – 180-300 ש"ח (במידות 17 עד 35, לבנים ולבנות)
להשיג ב-"זמל'ה", נהרדעא 12, תל אביב, טל': 052-3270408 (אדווה), 052-8361133 (עדי). שימו לב – בסוף השבוע הקרוב תיערך מכירה מיוחדת ב-"זמל'ה"- יום חמישי (14.10) 16:00-20:00, יום שישי -שבת (15-16.10), 10:00-18:00

[PSGallery=29tmv9ldfo]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה