18 בינואר, 2011

נעים לי מאוד

נראה אתכם נפרדים לרגע מהשמיכה הנעימה בעולם

כמה חיכינו שיהיה קצת קר. שנוכל כבר להשוויץ במעיל מלונדון, לאכול בחוץ מרקים כאילו אמצע פראג, להוציא את הכפכפים לחל"ת ולהרגיש קצת רומנטיים מתחת למטריה. וכל זה הכי הולך לקרות – ברגע שנצליח לצאת מהכירבולית החדשה שלנו, הזוכה הגדולה בתחרות "כל כך נעים לי שאין סיכוי שאני מוציא מפה אוזן".  

האמת? התאהבנו בה ובצמות הסרוגות שלה בשבוע שעבר כבר מליטוף ראשון, אך כמו לפני כל רומן גדול – מיד עשינו עליה גוגל לוודא שהיא גם מבית טוב. כך גילינו שבמקור היא בכלל מסידני, אוסטרליה, ושייכת ל-"KAS", המותג הוותיק והצבעוני למוצרי הלבשת בית חתיכים. בדיוק כמו שאר הפריטים ב-"קאס" – כריות, מצעים, מגבות, סדינים ועוד – גם את הכירבוליות הגדולות (Throw בסידנית) והאולטרה נעימות שלהם (חייבים לברר איזה קונדישינר שמים שם לכבשים) תוכלו למצוא במגוון צבעים עצום, שעומד לעשות לכם וואחד חיים קשים: יש אפור בהיר, יש אפור פחם כהה, יש לבן טהור, יש שמנת מושלמת ליום נישואין, יש שחור אלגנטי, חום שוקולדי או חום פתי בר, סגול שזיף, טורקיז טווסי, ירוק תפוח, ואפילו ורוד או תכלת מהממים – שעוברים בכיף כיופאק כמתנת ברית (שקשה להיפרד ממנה גם בגיוס). וכולן – רכות, נעימות ומלטפות כמו ענן, אך בעיקר מחממות עד האוזניים – כמו ויכוח טוב בין דנה לפרידה.    

זהו. תודיעו לפליס שקיבלתם בסופר או לפיקה המוזנחת שאתם חולקים עם חומי – שהיא ואתם כבר לא, תפסו לכם תירוץ לוהט ("ערב חדש מתחיל!"), והתכרבלו יחד עם מאמא קאס החדשה שלכם מול האח הגדול (מי בקמין, מי בערוץ 20). בטוחים שאיך שתפגשו אותה – יהיה לכם נעים מאוד להכיר.

שמיכת טלוויזיה (כירבולית) של "קאס" – 265 ש"ח (130X180 ס"מ. קיימים דגמים נוספים.)
להשיג ב-"תמה", רחוב הגנים 7 (קריית שאול), רמת השרון גבול תל אביב, טל': 03-6442356

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה