15 בפברואר, 2011

נכנסים ברגל ימין

בבוטיק הנעליים של אליז מחכות (במיוחד לאחות של הכלה) זוגות שיש להשיג בדרך כלל רק למרגלות האייפל או האמפייר סטייס

לאחרונה התחלנו לחשוב כי אין עמדה נחשקת יותר מזו בה עומדת אחותה של הכלה. תחשבו על זה רגע: תמורת כמה "יו, איך רזית אחותי" "את המאורסת הכי הורסת" ומציאת חשפן/קורא בקפה/נגן סיטאר למסיבת הרווקות – את זוכה לקנות בגדים חדשים, להתאפר, להתפנק ביום ספא וליהנות בעצם מאחלה ערב – לא כולל הלחץ ההיסטרי ולקיחת ההלוואה המשותפת בבנק. זכית.

ואולי הדבר הכי כיפי שבאמת נשאר לך ביד, אחרי שכל התמונות פותחו וכל ה"בקרוב אצלך" נאמרו – זה זוג הנעליים שקנית לחתונה (אלא אם כן יש לך לאן ללכת עם שמלת הסטרפלס שהוציאה את העיניים לרבי). אולם כידוע, חנויות נעליים הקולעות לסטטוס "אחות של הכלה" הן לא פחות חמקמקות ממציאת החתן. לכן, תארו לכם כמה שמחנו לגלות באמצע נווה צדק, בוטיק נעליים חדש שפתחה לפני מספר חודשים אליז ג'וליארד-שניידרמן, בעלת הטעם הכי קרלה-ברוני בעיר.

לאחר שהבינה כי הקהל כאן צמא לא רק לבגדים נוטפי השיק הצרפתי שהיא מאתרת ומייבאת בעצמה מפריז (לשלוש חנויות הבגדים שברשותה בתל אביב), אלא גם לנעליים אותן לובשות המשוטטות למרגלות האייפל (והסביבה), החליטה אליז לפתוח בוטיק נעליים שיוקדש למספר מותגים בלעדיים, בכמויות ספורות ועם מבטא זר. כך למשל תמצאו אצלה את "House of Harlow 1960", לייבל האופנה הקליפורני הלוהט של ניקול ריצ'י, שמציע לכם לקרוע את הרחבה עם אוקספורד לבנות בעלות חרירים קטנים, מוקסינים מעור נחש או מגפיים פראיים בעלי רקמה וחרוזים צבעוניים במראה בוהו-שיק אינדיאני. לגיסה האלגנטית שמתכוונת בעיקר לקרוץ לברמן – יש את Osmose מצרפת, המציעים מגפונים על עקב גבוה וקוקטי בדוגמאות נחש או עור הפוך. למלווה הקלאסית לחופה – יש כמובן שורה מנצחת של ה-מותג ה-צרפתי Repetto (החולשה האישית שלנו) ובה זוגות בסגנון נעלי בלט וג'אז במגוון צבעים ומרקמים על זמניים. אך למי שכבר הבינה כי על האחות – האורחים מסתכלים לא פחות, היינו ממליצים ללכת על Charlie My love, מותג שפותח לפני שנתיים בידי האחיות שרה גורט ויעל סלומון שגדלו בפריז, תל אביב ולונדון, אך כעת מציעות היישר מניו יורק מיני זוגות נעליים פתוחות וסקסיות, המשולבות בחבלי עור יפהפיים במגוון גבהים וגוונים עדכניים (כמו בתמונה למעלה).

בין הזוגות בחנות אגב, מסתתרים גם תיקי ערב קטנטנים מפריז שישלימו לכל שושבינה את ההופעה ועליהם כיתובים מצחיקים בצרפתית כמו "יום אחד הנסיך שלי יבוא…" או "מחר אני מתחתנת עם בראד". א-מן!

נעליים במהדורות מוגבלות מצרפת וארה"ב – 750 – 2,200 ש"ח (50% הנחה על דגמי חורף נבחרים)
"Elise" בוטיק הנעליים, שבזי 25, נווה צדק, תל אביב, טל': 03-5109279 (לדפי הפייסבוק – עברו לכאן או הציצו כאן).

כוכבות הרחבה. נעלי House of Harlow ובמרכז Charlie My love מבוטיק הנעליים של אליז

 

 

לדפוק כניסה לחופה. נעלי Charlie My love בבוטיק הנעליים של אליז

 

 

 

אחד לכל אירוע השנה. נעלי Repetto בבוטיק הנעליים של אליז

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה