18 ביולי, 2018

ניפגש על הבר

בסטודיו המקסים לפילאטיס ולפילאטיס בר - OTHER SPACE - מצאנו את הדרך אל הגוף שלנו. שרירי בטן! כמה זמן לא התראינו!

בואו נדבר רגע על פעילות גופנית. על הרגע הזה שאתם מבינים שהגוף שלכם הוא אשכרה שלכם. ולא יהיה לכם אחד אחר. ואולי גם לזרוק לו איזה מילה טובה לא יזיק. איזה הכרת תודה על כל המאמץ הלא ברור מאליו מרגע לידתנו ועד היום, וזאת על אף הקשיים שאנחנו מערימים עליו ("סמבוסק של חצות" – השם הנבחר לאוטוביוגרפיה שלנו).

ולאחרונה יצא לנו להתיידד עם הגוף שלנו במסגרת שיעורי הפילאטיס המדהימים שהתחלנו לקחת בסטודיו OTHER SPACE. התחלנו לעשות פילאטיס מזרן אצל רות לינדנר והתמכרנו. הגענו למצב האידיאלי שאנחנו פשוט מגיעים לשיעור לא משנה מה. עייפים ומוטרדים, תשושים ומבואסים, מפוצצים ושתויים, יו ניים איט. וזה למה? בזכות המקצועיות הנדירה והגישה הרצינית והלא מתפשרת של רות המורה המלכותית והחד פעמית, ושל השותפה המקסימה שלה – ענבל לוינסון, שמנהלות את הסטודיו שלהן ביד רמה ובמקצועיות מרגשת.
בסטודיו המינימליסטי והנעים שלהן יש גם שיעורי יוגה ופילאטיס בר – שזאת מתוכננת להיות ההתמכרות הבאה שלנו כי זה כיף ממש וגם מאוד אפקטיבי. זה בעצם אימון שמשלב בין פילאטיס לבלט עם קורטוב יוגה והכל לצד בר, שהוא כלי עזר מאוד מתגמל ומאוד מענג.
מענג – לא התבלבלנו.

אז מה אמרנו כאן בעצם? שמצאנו לעצמנו מסגרת שמאפשרת לנו להתייחס לגוף שלנו, להחזיר לו טובה, להכיר אותו ולשפר אותו – וממש ליהנות מזה. כנראה אחד הרגעים הנהדרים בחיים.

סטודיו OTHER SPACE – היכנסו לאתר ותראו מה הולך שם (ויש גם כרטיסיית קיץ מאוד משתלמת)
מונטיפיורי 25, תל אביב (בצפון הישן השיעורים מתקיימים בביתה של רות לינדנר)

 

תיהנה בוד, מגיע לך. Other Space

תיהנה בוד, מגיע לך. Other Space

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה