06 באוקטובר, 2014

נייר עמדה

בוטיק Yooletta הוא גן עדן לכל מי שמכור לניירות יפים, מחברות, מכתביות ומוצרי כתיבה. אין סיכוי שנבזבז מפה פיפס לשרשראות לסוכה, ילדים תתרחקו

יש כאלה שכבר שבועיים מושיבים את הילדים על ערימת עיתונים, לגזור ולהדביק שרשראות לסוכה ומרוויחים שקט בבית. יש כאלה שקונים מראש קישוטים מוכנים ומרוויחים שטיח ללא שלוליות דבק ואצבעות ללא סיכות שדכן. ויש את החברה הפסיכית שלנו, שלא מסוגלת להיפרד מאף פיסת נייר או מגזין בבית, שכל עטיפה אצלה מגוהצת לשימוש חוזר ומבחינתה סוכות זה הנכבה של מוצרי הנייר. גברת, את צריכה לראות מישהו מקצועי.

או לחילופין, להתאשפז ב-Yooletta, מקדש הנייר הגדול של אסף יולזרי ועמי גואטה, האנשים שלא מחכים לסוכות כדי לאסוף ולתלות ניירות יפים. בני הזוג המקסימים האלה, חולקים גם אהבה גדולה לכל מה שנכנס תחת ההגדרה 'מוצרי נייר' –  מכתביות, עטיפות, פנקסים, לוחות שנה, כרטיסי ברכה וכל הדברים שבנות 12 (ואמותיהן האובססיביות) מוכנות להרוג כדי להשיג. הכל התחיל לפני 4 שנים בטיול לאיטליה במהלכו רכשו חבילת מעטפות והחלו לחקור מי ומה, המשיך בחיזור גורלי כדי לייבא את הגוד-סטאף לכאן, וכיום אסף ועמי כבר מייצגים אוסף מענקי הנייר הכי שווים שיש, מאנגליה ועד קוריאה. לפני חודשיים, החליטו סופסוף לפתוח גן עדן פרטי משלהם לכל המוצרים המטריפים שישדרגו את פינת הממו בבית, יעזרו לכם לעטוף מתנה כמו בחו"ל, או יחזירו אתכם לכתוב בעט מעולה על דף איכותי (ביי ביי אפליקציית פתקים באייפון). מיד כשתכנסו לבוטיק, לא תוכלו שלא לבהות בקיר הניירות הגדול עליו פרושים 50 וכמה גיליונות בהדפסי וינטג' בנושאים שונים ובמראה של פעם, שנועדו לעיטוף ושדרוג כל שקית קבוקים שתביאו מתנה או לחילופין למסגור כפוסטר יפהפה. משם יתחילו האצבעות והעיניים לרפרף ולדפדף בשולחן המרכזי ובארוניות הפזורות מסביב, המציעות ממתקי נייר כמו מחברות קשיחות, קופסאות דפי מתכונים, חותמות עץ ודיו, גיליונות עטיפה דו-צדדיים, שקיות מתנה והמון הפתעות מהמותגים הכי יפים בתחום: למשל מוצרי יום ההולדת של הלייבל האנגלי בעל האיורים הנאיביים Belle & Boo. או וואשי טייפ, גלויות ומגנטים של אלופי הפרינטים – Cavallini. ויש גם איורים אמנותיים ואופנתיים שאתם נופלים מ-Rifle Paper הגאונים, או מוצרי אוריגמי ובובות לתפירה עצמית של MIBO, ועוד טריליון מוצרים שפשוט כואב הלב לבזבז.

בקיצור ילדים, להתרחק עם המספריים והצלוטייפ. הערימה הזו שלנו. רוצים לגזור משהו? הנה השטר החדש של 50 ש"ח. קחו, פחות התחברנו.

בוטיק מוצרי הנייר YOOLETTA –  החל מ-5 ש"ח (לגלויה) ועד 200 ש"ח (להדפס אמנותי)
מסריק 19, תל אביב, טל': 03.6168446, ראשון-חמישי 10:00-20:00, שישי 09:00-15:00, עמוד הפייסבוק. לחנות האונליין עברו לכאן או היכנסו לחנות במרקט.

ממתקים מנייר. המוצרים של 'בל אנד בו' ב-יולטה

 

 

תחתמו כאן וכאן וכאן. חותמות עץ ב-יולטה

 

 

לכתוב לכם הקדשה? השולחן המרכזי ב-יולטה

 

 

לארוז לכם? YOLLETTA

 

 

 

אוהבים את מה שקורה פה. YOLLETTA

 

 

 

 

זהו, עברנו לגור כאן, תנעלו אחריכם. YOOLETTA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה