12 באפריל, 2011

נייטיב ספיקר

הנעליים של המותג Native לא יורדות לילדה שלנו מהרגליים. גם בלילה

עד אתמול, ובכל רגע אפשרי ציפינו לשיחת נזיפה מהגננת, משירותי הרווחה, ממיכל דליות או הראשון מביניהם שישים לב שהקטנה שלנו מגיעה כבר שבוע לגן עם נעלי בית מרוטות. מייג'ור פדיחה. לכו תסבירו לכולם שדווקא לקחנו אותה לכל חנות נעליים אפשרית בסביבה, ובכל פעם העניין נגמר בבכי, צרחות אימה, השתטחות מנוזלת על רצפת הקניון ומבטים מאשימים מהקופאית. אבל כל זה אולד ניוז.

כי אתמול נפל דבר: נעלי Native הצבעוניות והמחוררות, שמגיעות גם במידות למבוגרים אך גם לילדים ופעוטות – דיברו ישירות ללבה ובשפתה של האינדיאנית שלנו (ומאז אנחנו קוראים להן "נייטיב ספיקר"). הנעליים שנחתו לאחרונה בארץ מקנדה, ועשויות מחומר מוקצף אנטי בקטריאלי גמיש, ידידותי לסביבה וקליל (יותר מזה?), עוצבו בהשראת סילואטים קלאסיים של נעלי סניקרס או מוקסינים, ומציעות חמישה דגמים שונים במגוון צבעים היסטרי, המעוטרים כולם בסוליה לבנה עבה ובולמת זעזועים. יש כחול, יש סגול לילך, יש לבן, צהוב בהיר, שחור, אדום או לבן – ובכל צבע ודגם הן קולעות לנו בול לסיבוב בגינה, לשוויץ מול סבתא, לנסיעה ארוכה באוטו כשמתבקש להוריד נעליים בקלות ואפילו לים. פרפקשיין.

אנחנו שלפנו פוקסיה ולבן מדגם "ג'פרסון" (מימין בתמונה), במראה אולסטאר ללא שרוכים ועם המון פתחי אוויר, שעשו לנו ילדה מאושרת עד הגג – שהתחננה להתקלח איתם, לישון ולהקריא להן סיפור. מבחינתנו – שתתחתן איתם, העיקר שהגננת תפסיק להסתכל עלינו במבטים מרחמים.

נעלי  Native – החל מ-169 ש"ח (לתינוקות) ועד 249 ש"ח (למבוגרים)
להשיג ברשת
ב-"בינגו" (מרכז שוסטר, תל אביב), "אוסף פרטי" (דיזנגוף, תל אביב) , "דיזל – הבאר" (ראשון לציון), "תותי במושבה" (רשפון), "תמר לי" (רמת ישי), "אינטר-ג'ינס" (אילת); לבירורים – טל': 03-7105001

אותה הפוקסיה, בשינוי הדגם. מגוון נעלי Native למבוגרים (צילום: ANDRE PINCES)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה