09 בספטמבר, 2013

ניחוח משלכם

חנות הריחות של ארז רוזן עוזרת לנו להגשים חלום וליצור סופסוף בושם אישי משלנו, שאין לאף אחד אחר. ג'יי.לו, פני מקום על המדף

הפסיקו לייצר את הבושם שלנו, אחרי שנים ארוכות של חברות אמיצה וחסרת תנאים. זה הסיפור. ומאז אנחנו נודדים כמו צוענים בין ריחות שלא מתאימים לנו ממש, קצת מחניקים אותנו, לעיתים נמאסים עלינו, לפעמים סתם נגמרים לנו. בקיצור, זה הסיפור.

בבית המרקחת לריחות היפהפה שפתח ארז רוזן לפני חצי שנה ביפו, תוכלו להרכיב בושם אישי משלכם, משמע הייתם כריסטינה אגילרה, לפי נוסחא שתרקחו יחד ותישמר אצל ארז לריפיל חוזר בכל רגע שתרצו. אחרי שהות של למעלה מעשור בחו"ל, במהלכה הקים שלושה מפעלים שסיפקו סבונים, נרות ומוצרי פרפומריה לעסקים באירופה (ופה בארץ ל-ללין), פלוס 27 חנויות טיפוח עם סניפים מאוסטריה ועד ספרד – מכר ארז את חלקו באימפריה לשותפו, חזר לארץ והשאיר רק את החלק האהוב עליו באמת: ייצור ריחות במעבדה קטנה שבנה בבולגריה. מאז הוא מתמקד בלמצוא לכל אחד את הריח שלו, או כמו שהוא קורא לזה – האקססורי הבלתי נראה, זה שאף לוק לא שלם בלעדיו. לפני שהוא מתאים בושם, הוא בודק מה סגנון וסטטוס החיים של היושב מולו, אילו חומרי גלם מדברים לחוש הריח שלו ומה ממש לא (יש לך משהו עם ביסלי גריל?). כל התמציות מגיעות מהצומח, וכל בושם מורכב מפירמידה מסורתית של שכבות המשתחררות זו אחרי זו (החל מריחות עליונים שמורגשים מיד כמו לימון או אשכולית; אמצעיים פרחוניים – יסמין, לבנדר, לילך; ולבסוף תווי בסיס מתוקים כמו וניל, פצ'ולי ועוד). לאחר שתגיעו לריח המנצח, תצאו מהפגישה עם בקבוק התחלתי (30 מ"ל) אותו תוכלו לשדרג ולשנות בהמשך.

כל מה שנשאר הוא לשרבט על המדבקה שם משלכם ("אובסשן ביי מרים"), או לרכוש את הקרמים המטמטמים, הסבונים, הנרות, מפיצי הריח וכל דבר שארז מכין בעבודת יד ויעשה נחת לנחיריים. הפיגו ברגע את ניחוחות הגפילטע שגרים אצלכם שבוע בבית, ורקחו משהו טוב שאין לאף אחד אחר.

Zielinski & Rozen, רוקחות בשמים אישית – החל מ-140 ש"ח (כולל פגישה אישית ובושם בגודל 30 מ"ל. בקבוק 50 מ"ל – בתוספת 20 ש"ח. מילוי חוזר עולה פחות). מוצרי טיפוח נלווים – 40-250 ש"ח.
להשיג בחנות של ארז רוזן, רבי פנחס 10, שוק הפשפשים, יפו, 054-7740566, erez.rozen@gmail.com, 03-5504454. ראשון-חמישי 10:00-19:00; שישי 09:00-15:00.

לכל הריחות. ארז רוזן (צילומים: אפיק גבאי)




לכו בעקבות הריח. zielinski & rosen





מה יש לך בניחוח צ'יזבורגר?. רוקחות הבשמים של ז'ילנסקי אנד רוזן


 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה