29 בנובמבר, 2011

ניחוחות משכרים

קחו סיבוב מהיר בעולם הסבונים והנרות של EVA – והגוף יגיד לכם תודה

יש לנו חברה שבשבילה סיבוב בחנויות טיפוח וסבונים – זה עניין מרגש יותר שני לילות ביערות הכרמל. ולכבוד יום ההולדת הבא, כבר החלטנו מראש – אנחנו מפגישים אותה עם העולם של EVA, ויפה שעה אחת קודם. עם הכניסה לחנות הטיפוח האולטרה-מושקעת הזו, שהקימו אלי וויוי מורון עם שלושת בנותיהם, תגלו שדרת פינוקים, שמתחילה עם סלסלות תלויות מהתקרה, אותן תתבקשו פשוט לשלוף ולהתחיל למלא.

מעבר להררי הסבונים והנרות, תמצאו גם משחות טיפוליות לתינוקות, מגבות וחלוקים מבית הום סטייל, מוצרי טיפוח לנשים ולנערות, בניחוחות מפתיעים כמו סורבה תות, מלון מלפפון, פירות טרופיים ועוד. יש סדרת מוצרים לאמבטיה עם ג'ל רחצה, קצף, מוס, סבון פילינג ופדיקור משיאה, מלחים ועוד. אם תעדיפו לבחור קודם את הניחוח ורק אח"כ את הפורמט – תוכלו להתמכר לניחוחות עדינים וחדשים כמו מאסק קלאסי, או "MIDNIGHT" ו-"ROMANCE" המרעננים, ואז לקחת אותם הביתה כשמן בושם, מי גוף, שמן גוף על בסיס שקדים, קרם חמאת שיאה, קרם ידיים או קרם רגליים טיפולי.

כל המוצרים מיוצרים כמובן תוך שימת דגש על איכות מוצרי הגלם וכמות התמציות הנדיבה, והמיתוג המוקפד. וזה עוד לא הכול: EVA מייצרת בצרפת סבונים מיוחדים בעלי תכונות ארומה תראפותיות המתאימות לסוגי עור שונים ומטרות שונות. יש סבון מתותים ושמפניה בעל ניחוח מתוק ומזמין, או סבון סלק וסלרי המיועד לטיפול בעור בעייתי ודלקתי, יש סבון אשכולית יוזו שמתאים אפילו לשימוש כשמפו, מנקה ביעילות עור הנוטה לאקנה ומטפל אפילו בצלוליט (קנו לנו חבילה!).

מוצר הדגל של EVA הינו פרחים שעשויים מסבונים, מהם תוכלו להרכיב זרים במראה טבעי, שיפיצו ריח ממכר בכל הבית (עד כחמישה חודשים!). בנוסף, תוכלו להזמין זרי פרחים מסבון לפי בקשתכם ולכל אירוע עתידי – חתונות, קבלות פנים באירועים, קישוט המשרד, מתנות לוועדי עובדים וכל מקום שזקוק לטאץ' נעים ושמח יותר. אלוהים יודע שאנחנו צריכים את זה.

Eva – candle & Soap, מורשת ישראל 15, קניון הבאר, ראשון לציון, טל': 03-9416688
וגם באתר האינטרנט המתחדש והמתעדכן תמידית – www.evashop.co.il, או במתחם הקניות השמח והחדש שלנו – "מרמלדה מרקט"
יש אפשרות למשלוחים בכל הארץ. לפרטים נוספים וכל בקשה ושאלה- eva.soap.candle@gmail.com

 

 

שלא תגידו שאין מה לקנותלנו. מוצרים טיפוליים של EVA

 

[PSGallery=91d8if5e102]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה