03 במאי, 2015

לתת את הטון

המותג TWO TONE של זוהר כלב מציע פריטי אוברסייז יפים בצבעי בייסיק וגזרות משוחררות, כדי לאפשר לכל גוף בכל מידה להרגיש הכי בנוח שאפשר. איפה היית כל חיינו?

בכל פעם שאנחנו פוגשים זוגות שמצליחים גם לעבוד יחד, ולא סתם – אלא בכיף ובהצלחה (מה הקטע שלכם?) אנחנו מתחילים לדמיין את עצמנו מנהלים ביזנס כזה ומיד מגיעים למסקנה שזה ייגמר בבכי (מאמי, אנחנו אסון). אבל במקרה של זוהר כלב ושמעון אזקיאל – מדובר דווקא בהליך הכי טבעי ושיקי שראיתם.

לפני שנתיים, כשלמדה עיצוב אופנה במכון אבני, התבקשה זוהר לפתח מותג מסחרי משלה, ויצרה את TWO TONE, על שם אחד המושגים בתולדות הלבוש, שמדבר על חיבור בין שני גוונים של צבע. זוהר החליטה לקחת את המושג והדמיון דווקא לכיוון מותג שיחבר בין שני מגדרים, ולעשות מניפולציות על פריטי לבוש שלקוחים מהעולם הגברי אך מקבלים פרשנות נשית וסקסית. כך שהעיצובים מדברים תמיד בשני קולות, אבל ממש: כל רעיון ובגד חדש עוברים תמיד דרך העיניים של שמעון בן זוגה, שמעצב בסטודיו משלו ממש לידה (בביתם בתל אביב) גופי תאורה ותכשיטים יוצאי דופן למותג שלו "אזקיאל דיזיין", שמשלימים פונקט את האאוטפיטים של זוהר. או להפך. איך שלא תסתכלו על זה – הם מצליחים להפרות זה את זו, לכוון, לייעץ ולייצר פריטים יפהפיים, כל אחד עם הטון והכשרון שלו לחוד, והרבה מאוד יחד. דצים, מאחוריכם.

עד היום, נולדו לה כבר שלוש קולקציות קפסולה (שנחטפו מהר יותר מקרונאטס), וכולן מאפשרות לגוף לנוע חופשי וללא מעצורים, הודות לגזרות אוברסייז משוחררות שזוהר מפסלת היטב מבדים איכותיים ונושמים, ומקפידה להדגיש ולחשוף רק את מה שצריך ונכון. לכבוד הקיץ תוכלו למצוא אצלה חולצות גבריות קלילות, טוניקות מכופתרות ושמלות גיאומטריות בגוונים מונוכרומטיים, שעוצבו באופן חכם כך שיחמיאו לכל גזרה ומידה, בין אם אתם 36 או 48. הכי בון טון שאפשר.

קולקציית הקיץ של TWO TONE – החל מ-690 ש"ח ועד 2,000 ש"ח
להשיג בסוף השבוע הקרוב – 7-9 מאי, ביריד DRESS CODE – גלריה מאירהוף, דובנוב 8, תל אביב. או בתיאום מראש בסטודיו – י.ל. פרץ 24, תל אביב, טל': 054.6476694. או בחנות האונליין המשותפת Ezekiel Handmade.

 צילומים: דרור בן נפתלי, דוד ברונפן

טובים כל אחד לחוד וביחד. שמלה של טו-טוןוגופי תאורה של איזיקאל

טובים כל אחד לחוד וביחד. שמלה של טו-טוןוגופי תאורה של אזקיאל

 

איוורור נכון. מתוך קולקציית הקיץ של TWO TONE

איוורור נכון. מתוך קולקציית הקיץ של TWO TONE

 

פיין טיונינג. TWO TONE

פיין טיונינג. TWO TONE

 

טובים השניים, מאוד. עגילים של אזיקאל, שמלה של טו-טון

טובים השניים, מאוד. עגילים של אזקיאל, שמלה של טו-טון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה