19 בספטמבר, 2010

נופשים בין השורות

צימר הספרים של איתמר הוא הבסיס המושלם לחופשה תרבותית ומלאת מטאפורות

צימרים, אתם יודעים, זה מאד נחמד, אבל מה, יש להם חיסרון אחד די גדול  – משעמם שם. כלומר – בדרך כלל  יותר משכיף בצימר – כיף לצאת ממנו. שזה סוג של בעיה, בינינו. ולכן, אנחנו תמיד מחפשים איזה ערך מוסף, משהו שיחזיק אותנו, ולא אנחנו לא מתכוונים לז'קוזי. למעשה אנחנו די מתנגדים לחיה הזאת שאף לא באמת מצליחה לספק את הסחורה.

ולכן, כששמענו על צימר הספרים של איתמר שעליו כבר כתבנו בעבר בזכות חנות הספרים המעולה שלו, ידענו שיש כאן חיבור טוב. וכך, בכרם מהר"ל בהרי הכרמל, על גג בית נמצא לו צימר מקסים במיוחד שקירותיו מכוסים במדפים עמוסי ספרים. כל מה שצריך לעשות הוא לפרוק את המזוודה ולצלול לעולמות אחרים.הכפר רגוע ושקט, זכרון יעקב, קיסריה, חוף הבונים ופורדיס מחכים לכם במרחק יריקה, והאווירה נעימה ותרבותית. בצימר חדר שינה, חדר קריאה, פינת אוכל, מטבחון, מרפסת גדולה מקורה, כסאות נח ושולחן אוכל. הצימר מתאים בעיקר לזוג אבל אם תרצו לצרף עוד אורח אז ניתן לשכן אותו על מזרן. מבחינת חומרי קריאה – יש מכל וכל: נוער, ילדים, מדע בדיוני, היסטוריה, אמנות, פרוזה, שירה ועוד.

בקיצור, אם אי פעם חששתם לצאת לחופש עם בן זוגכם ולגלות שאין לכם על מה לדבר – צימר הספרים זה המקום המושלם בשבילכם. לא חייבים לדבר כדי להיות ביחד, אפשר פשוט לבחור ספר, ולקרוא. מניסיון, הברברת לא תאחר לבוא.

צימר הספרים של איתמר, כרם מהר"ל – 500 ש"ח (לילה אמצע השבוע), 600 ש"ח (לילה בסוף השבוע), אפשרות לארוחות בוקר על בסיס אורגני – 120 ש"ח לזוג. אפשרות למחיר מיוחד בתקופת שהות ארוכה יותר, כל הספרים ניתנים לרכישה.
פרטים נוספים – בטל': 04-6399749, 052-2585787, ובדף הפייסבוק של "צימר הספרים של איתמר"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה