20 ביוני, 2013

נדירים ומרגשים

קבלו את שני הדברים הכי נדירים שאהבנו: פירות משונים שעוד רגע ייעלמו, וגברים צעירים שעובדים במקצועות של פעם. לימיטד אדישן

למרות שהתואר 'דבר נדיר' מחולק יותר מדי בקלות לטעמנו ("ברוריה, היוטיוב מלא בתינוקות שזוחלים ברברס, לא הפלת אותנו"), זה לא אומר שהפסקנו לחפש. והנה, לאחרונה מצאנו שני עניינים נדירים ומרגשים (לא בא ברגל):

– סלסלה מלאה בפירות וירקות קיץ מיוחדים ומשונים שנחתה על שולחננו.

– אתר שמרכז ראיונות עם גברים מקסימים העוסקים במקצועות מלאכת יד של פעם.

קבלו אותם עטופים בצמר גפן, במהדורה אולטרה-מוגבלת לקיץ, רגע לפני שהם נעלמים כמו קרמבו מהמדפים:

#1
מה – פירות וירקות עונתיים נדירים במיוחד
מאיפה לכםשוק הנמל המקורה בתל אביב
מדד הנדירות – לא יודעים מה אתכם, פעם ראשונה שאנחנו טועמים פירות משונים וכיפים כמו אננס ננסי בגודל כף יד, כולל התפרחת (שיובא מתאילנד ופותח בארץ במתיקות בולטת וללא חמיצות, יאמי!); או אבטיח צהוב קטן (אדום ובשרני מבפנים), תות עץ מתוק בצבע לבן (נשבעים! ניתן להשיג בתחילת העונה בלבד), צנון-אבטיח (מזן יפני שהגיע לראשונה לישראל במתיקות וצבעוניות מגרה), עלי קייל שאין בכל מקום, לפת וסלק מאורכים, ועוד. כאלו, הסלט הקיצי שלכם עוד לא ראה.
איך תופסים את זה – באים מעכשיו ועד סוף הקיץ לשוק המקורה בנמל ת"א (שני עד שבת), ומבקשים מבעלי הדוכנים לשמוע על המיוחדים שלהם. אגב, בדצמבר-ינואר, כל הסיפור חוזר על עצמו בגרסה חורפית.

#2
מה – שיחות וצילומים יפהפיים עם גברים אנלוגים בעולם דיגיטלי
מאיפה לכםמהמגזין והאתר Grain & Gram (אורלנדו, פלורידה)
מדד הנדירות – אפילו שלושת עורכי הבלוג היפה הזה (אהרון מרטין, דני ג'ונס וז'אן-פול דאגלס) מודים שהראיונות לא מתפרסמים בתדירות גבוהה, מהסיבה הפשוטה שאנשי מקצוע צעירים שעובדים במלאכות יד אמיתיות – קשה למצוא. מאז השקת המגזין הוירטואלי המושקע (יולי 2010), הצליחו השלושה לאתר כמה ג'נטלמנים חתיכים ומוצלחים, כולם בעלי ידיים וכשרון בטעם של פעם (כמו ג'ייסון הבורסקאי, בלייר הנגר, ניק הדפס, רוי החייט, ועוד), ואף לא אחד מהם אוחז בעכבר או כרטיס "תן-ביס" של הייטק. בקיצור, גברים מקצוענים יודעים מה הם רוצים.
איך תופסים את זה – בכל פעם שיעלה ראיון חדש, עורכי האתר מבטיחים לעדכן מיד בעמוד הפייסבוק או בטוויטר (אבל אל תחכו ל-RSS). בינתיים, שווה לחפור אחורה בראיונות ובצילומים היפים שכבר שם. טייק יור טיים, אנחנו פה.

 

 

מי מוריד ארגזים מקופה 2? ארגז הירקות והפירות שקיבלנו מהשוק

 

 

מה זה צהוב מבחוץ וטעים מבפנים? האבטיח הצהוב שקיבלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה