20 בספטמבר, 2012

נדבקים למקרר

רגע לפני שאתם זורקים את המקרר המחליד של סבתא - הצמידו לו מגנט ענקי המתפרש על כל הדלת כולה, ותראו איך הכיריים מתים מקנאה

תקופת החגים, אתם יודעים, אינה העיתוי האידיאלי לדיאטות. עם כל ארוחות החג וספיחיהן (שאריות גפילטע של אמא בקופסא ממוחזרת של קרמיסימו) – כולנו יודעים שזה ייגמר בבכי. חסידי בית שמאי גורסים שיש להילחם מלחמת חורמה בפיתויים הקולינריים שמזמנים לנו החגים, ואילו תומכי בית הלל (נחשו בעד מי אנחנו) טוענים ש"איף יו קנט ביט דם, ג'וין דם" ומעדיפים להיצמד למקרר ולא להילחם בדחף, עד יעבור זעם. אבל אם כבר מבלים את ימי השבתון במחיצת הענק הרועד והמטרטר הזה, לפחות שיתלבש יפה.

לכן, תשמחו לדעת שאפשר לעשות סטיילינג מחודש למכשיר החשמל החשוב ביותר בבית, ורכשו לו שי לחג – כאות הוקרה על העובדה שהוא עובד שעות נוספות: מגנט ענק המכסה את כל כולו, בהדפס נאיבי ומקסים של רחוב דמיוני (מצד שמאל למעלה), על ויניל גמיש ובגימור למינציה (מט, למקרה שאתם מעצבים גרפיים שמדקדקים בפרטים). המגנט העצום יכול להפוך בבת אחת את ארון הקירור נטול החן לרהיט אמנותי עדכני שלא ניתן להסיר ממנו את העיניים, וכל מי שנכנס אלינו מתלהב מהעובדה שהקוטג', הבירות והחומוס זכו אצלנו לדיור מוגן בעיצוב משו-משו. את המגנט לדלת המקרר מצאנו בחנות "ממגנטת" שנפתחה לפני חודשיים וחצי בשינקין, על ידי יובל אברמוביץ', איש תקשורת והבעלים של חנות העיצוב MADE IN TLV, במתחם התחנה. ב"ממגנטת" יש מאות מגנטים בכל צורה וצבע, ועוד מיני פריטים שיתאימו לאוהבי הז'אנר (צבע מגנטי לקירות וכאלה). את המגנט החדשני למקרר אפשר להזמין באחד מעשרות עיצובים קיימים, או להדפיס בעיצוב אישי לפי תמונה פרטית (חמותכם, נניח, בגודל טבעי, בולסת עוגת קצפת). וכשבעל הדירה יגיע לבקר, תחייבו אותו על העיצוב. מה יש? בימים שבהם כל שקית חלב מתקלקלת לכם אחרי יומיים, שיגיד תודה שעשיתם לו טובה וויתרתם על מקרר חדש.

כיסוי מגנט מעוצב ענקי לכל דלת המקרר – 285-380 ש"ח, בהתאם לדגם (תוספת עיצוב פרטי – 100 שקלים). מגנטים לתלייה: 15 שקלים – 42 שקלים. מוצרים מתמגנטים אחרים: 25-350 שקלים.
להשיג בחנות האונליין "ממגנטת", או בשינקין 57 (צמוד לקפה תמר), תל אביב, טל': 077-439-3176. לדף הפייסבוק של "ממגנטת" – לחצו כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה