18 בינואר, 2007

מתנה מחוצלארץ

שוקולד-משחק "לינדט" לילדים שניתן לקנות במטוסי אל-על - פתר בשנייה את סוגיית המתנות לפיראטים שנשארו בבית

להביא מתנות מחו"ל זה באמת כבר לא ביג דיל. אם פעם כל נסיעה מחוץ לגבולות הארץ היתה מסתיימת במזוודה מלאה בנעלי ריבוק לכל הבני דודים, פאקטים של מרלבורו לחברים וטובלרונים להורים אז היום זה אחרת לגמרי. כל מה שיש שם – יש גם כאן והרוב המכריע נוסע לפחות פעם בשנה.

זה בתיאוריה.

בפועל זה נראה קצת אחרת, בעיקר בכל מה שקשור לילדים. ילדים אוהבים לקבל מתנות אפילו אם זה חוט שמצאתם על הרצפה שנייה לפני שעליתם למטוס ארצה. תעטפו אותו במשהו ותדביקו סרט ואתם את שלכם עשיתם.

בנסיעה האחרונה שלנו שכחנו מכל עניין המתנות ועלינו בשלווה ובנחת למטוס עמוסים במגזינים ועיתונים. מצאנו את מקומנו והתחלנו לעבור למצב צבירה ישראלי שזה אומר – לחוץ ומוטרד. ובעוד אנחנו מחשבים את חופשתנו לאחור נזכרנו בבהלה שאין לנו אפילו קצה של חוט לתת לילדים שמחכים בבית. בחוברת הדיוטי-פרי של אל-על שמציגה את המוצרים שנמכרים במטוס מצאנו פיתרון מדהים שמוכיח את עצמו עד היום: שוקולד של חברת Lindt שארוז בקופסא שטוחה המורכבת משתי יחידות ועליה ציורים מקסימים של דמויות אהובות מאגדות ילדים מוכרות. על יחידה אחת מצוירים הראשים ועל השנייה הגוף. הרעיון הוא שאחרי שהשוקולד נגמר נשאר משחק חמוד ומשעשע או לפחות קישוט מקסים לחדר.

וככה, תלויים בין שמיים לארץ, בלי לקום מהכיסא, פתרנו את סוגיית המתנות לילדים.

2 יחידות שוקולד Lindt לילדים – 7 דולר
להשיג בעגלת הדיוטי-פרי במטוס (אל-על)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה