04 במאי, 2016

מתנה לנצח

ינאי רובחה מצלם בהתנדבות ניצולי שואה ואת משפחותיהם בכל רחבי הארץ, למען זיכרון שיישאר לדורות הבאים. אם תרצו, גם אתם יכולים לתרום לפרויקט הזה

אם הפרויקט הזה עדיין לא הגיע לאוזניכם, מוטב עכשיו, ולפני שבאמת יהיה מאוחר מדי: "מתנה לדורות" הוא מיזם מקסים של איש אחד חמוד ונהדר בשם ינאי רובחה, צלם אירועים במקצועו, שבשנים האחרונות מצלם בהתנדבות מלאה ניצולי שואה עם משפחותיהם, ומעניק להם את התמונות ללא כל עלות ולזיכרון-עד מרגש ויפהפה. אדוני, אתה צדיק.

ינאי מספר שתמיד חיפש דרך לתרום לקהילת ניצולי השואה. לפני ארבע שנים, ובעקבות שיחה עם זוג צעיר שהזמין את ינאי לצלם את חתונתם, עלה הרעיון לתעד את דור הניצולים, ולהעניק להם זיכרון ומתנה אמיתית. מאז, מפה לאוזן, וממשפחה למשפחה, מגיעות אליו בקשות והזמנות לצילום בכל רחבי הארץ. אחרי תיאום וקביעת יום צילום בנוכחות כל השושלת (עד אחרון הנינים), ינאי יגיע בחיוך וברגישות, עם ציוד הצילום והתאורה המקצועית שלו ויצלם אתכם בחינם ובכל קומבינציה שתרצו – דור ההורים, רק הצד של סבתא, רק עם הנכדים, כולם יחד בפריים או כל אחד לחוד עם סבא. אחרי עיבוד חומר הגלם – תקבלו מינאי את כל התמונות בפורמט דיגיטלי, באיכות ורמה מדהימה, ללא כל עלות כמובן. אחר-כך תוכלו להחליט אם להכין אלבום משפחתי, למסגר כתמונה, להדפיס ספר עם הסיפור האישי, או כל דרך שתבחרו להנציח את הזיכרון. כשמוסיפים לזה את הזמן שביליתם יחד, דיברתם והתחבקתם, מתקבלת הכי מתנה לדורות שאפשר.

ינאי יודע שהפרויקט לא יוכל להימשך לעד, ומקווה להגיע מהר ככל האפשר לכמה שיותר משפחות. אם אתם מעוניינים להצטלם, או מכירים משפחות שיישמחו למתנה כזו, העבירו הלאה, עזרו להפיץ ותרמו משהו קטן למען הדורות הבאים.


השתתפות בפרויקט "מתנה לדורות" – ללא כל עלות (אורך יום הצילום: שעה-שעה וחצי)

לתיאום צילום וליצירת קשר – remember@rubaja.com. פרטים נוספים וגלריות קודמות – בעמוד הפייסבוק ובאתר של ינאי רובחה.

 

 

זיכרון חי. מתוך "מתנה לדורות" (צילומים: ינאי רובחה)

זיכרון חי. סבא שמחה, מתוך "מתנה לדורות" (צילומים: ינאי רובחה)

 

 

כל קופוזיציה שתרצו. מתנה לדורות

כל קופוזיציה שתרצו. מתנה לדורות

 

 

באהבה. מתוך "מתנה לדורות"

באהבה, סבא אליהו וסבתא רותי. מתוך "מתנה לדורות"

 

 

מתנה מרגשת באמת. סבתא ציפורה, מתוך הפרויקט

מתנה מרגשת באמת. סבתא ציפורה, מתוך הפרויקט

 

 

ואפשר גם סלפי לבד. צילום: ינאי רובחה

ואפשר גם סלפי לבד. צילום: ינאי רובחה

 

 

ינאי וסבתא עופרה. מתנה לדורות

ינאי וסבתא עופרה. מתנה לדורות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה