10 באפריל, 2014

מתנה אחרונה בהחלט

פעם אחרונה – מתנות לפסח. והפעם: 10 מתנות מצוינות למארחת שלכם. מגיע לה

הגענו למאני טיים. זה עכשיו או לעולם לא. אם לא תתארגנו עכשיו – אתם עלולים להישאר עם זר נוריות עייף ביד וחיוך נבוך בין השיניים. ובקיצור – הנה לכם רשימה אחרונה בהחלט של מתנות שוות לפסח, שהיינו שמחים לקבל בעצמנו. ראו בזה שירות מציל חיים. צאו לדרך.

1.    ספר הצילום המדובר "Humans of New York" (בתמונה למעלה), של הצלם ברנדון סטנטון, המתעד את חיי האנשים בעיר ניו יורק, דרך עדשת המצלמה. הספר ניתן לרכישה באחת החנויות האהובות והמקסימות "המגדלור". תדעו לכם – ספר עיצוב/אמנות/צילום/עיון זאת אתנחתא מהממת בתחום מתנות החג ושווה לנסות. במילים אחרות: לא חייבים לקנות מייבש חסה. לא חייבים.  "המגדלור"; 200 ש"ח.

2.    מגש עץ עגול עם מכסה עשוי קש – כלי אירוח מרשים ושימושי (שמזכיר לנו סרטים צרפתיים על חופשות בכפר), שיגן על המטעמים שלכם מזבובים ואחרים. להשיג בחנות של בית העיצוב הותיק והטוב גבריאל; 199 ש"ח (במקום 263 ש"ח).

מה מסתתר מתחת למכסה? מגש עם מכסה מהחנות "גבריאל"

3.   הדום מקסים עשוי כותנה סרוגה, ועומד על 3 רגלי עץ טבעיות. אל תגידו "מי צריך הדום?" כי כולם צריכים הדום. הם אולי לא יודעים את זה. להשיג בחנות "בבית.קום"; 300 ש"ח (במקום 460 ש"ח).

הדום הדום או שלום שלום. הדום כותנה סרוגה מ"בית.קום"

 

 

4.  צלחת הגשה ייחודית שהוכנה בעבודת יד מעץ אגוז אפריקאי. ניתן להשיג ב- "Salvi's" – חנות משפחתית, יצירתית ומעוררת השראה; 88 ש"ח (במקום 110 ש"ח). 

רב שימושית ורבת רושם. צלחת עץ מ- Salvi's

 

 

5.    כמה מגניב יהיה להפציע בערב החג עם סלסלת מתכת שיקית שנתנת לתלייה ובה שישה עציצים פורחים. כמה מגניב. מהחנות  "ירוק בכפר" שעושה לנו ירוק בעיניים; 120 ש"ח (במקום 149 ש"ח).

התחלה טובה לגינת תבלינים מבוייתת. כדים לעציצים של "ירוק בכפר"

6.    הגדה של פסח, מעוצבת ומאוירת על ידי אמנים צעירים, שנערכה ביוזמתה של החנות לעיצוב ישראלי – "אסופה". אומרים די להגדות של שמחלקים בתחנות דלק. להשיג בממלכת הספרות והתרבות "סיפור פשוט"; וכמובן ב"אסופה". 85 ש"ח.

רבים עליה סביב שולחן הסדר. ההגדה האמנותית של "אסופה"

7.    כרית חימום מפנקת, עשויה בעבודת יד מבד קנבס עם הדפס צבעוני ומילוי פרחי לבנדר וזרעי פשתן. להשיג בחנות עבודות היד המקורית – "תוצרת הלל"; 50 ש"ח.

 

תמיד צריך משהו להפשיר עליו גפיים קפואות. כרית חימום בעבודת יד

8.  מעדנים מהמזווה של המסעדה קוצ'ינה תמר. מדובר במזווה מדהים ועשיר ומלא בצנצנות ממרחים, אנטיפסטי מושלם, ריבות וליקרים. כל מה שצריך זה להזמין את ההרכב שאתם רוצים ולהגיש עם חיוך מאוזן לאוזן. לפרטים נוספים היכנסו לכאן עוד היום.

נמרח מצויין גם על מצה. הממרחים של קוצ'ינה תמר

9.    הגיפט קארד של המרקט. המתנה הכי מעולה כשלא יודעים מה להחליט. עניין שבשגרה.

 

תשאירו את ההחלטות למישהו אחר. הגיפטקארד של מרמלדה מרקט

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה