19 במאי, 2016

מתלבשים לפי הקוד

לקחנו את מפת אירוע האופנה DRESS CODE שייפתח מחר בפעם ה-13, וסימנו בעיגול 8 תחנות חובה בדרך לתאי המדידה. המעצבים של היום מוכשרים שזה טוּ גוּד

שלום לכל חובבי האופנה, השופינג והגיהוץ. מחר ייפתח בפעם ה-13 (בר מצווש!) אירוע אופנת העילית המקומית DRESS CODE, שדואג לאגד מעצבים ומעצבות מהשורה הראשונה שלנו, ל-3 ימי טוב טעם מכל תחום הלבשה ואבזור שהוא, תחת קורת גג אחת. כדי לחסוך לכם התרוצצות בדוכנים, עשינו סיבוב ראשוני עבורכם – ומצאנו לפחות 8 פיסים לוהטים ו-8 תחנות חובה בין ים המשתתפים, בהן שווה לעצור, למדוד, לקשקש עם המוכרת ולחזור עם שקית מרשרשת הביתה. נתראה בתאי המדידה (או כבר מעכשיו בקופות המקוונות, אנחנו מאחוריכם).

יריד DRESS CODE – קולקציות קיץ ב-10-30% הנחה (30% ומעלה על קולקציות קודמות) – 15 ש"ח כניסה
חמישי-שבת, 19-21.5.16, גלריית דובנוב, דובנוב 8, תל אביב

#1 (בתמונה למעלה)
של מי זה – דיקלה עינת למותג שלה KAV
מה זה – הקולקציה החדשה של KAV עושה לנו חיים לא קלים ומורכבת מחולצות, שמלות, טוניקות, מכנסיים, גופיות ושאר פריטים שהיינו מאוד שמחים לנכס לעצמנו. אם בכל זאת חייבים לבחור – אנחנו הולכים על גופיית פסים כחול-בז' בגזרת A מתרחבת וכתפיות רחבות, עם מפתח עגול ורוכסן לאורך כל הגב (קיימת גם בשחור-בז' ובמגוון בדים קלילים), או על גופיית כתפיות WOOD, בגזרה מעט תפוחה, מפתח מרובע וגומי דק מעל החזה היוצר כיווצים מחמיאים. אוהבים את כל מה שקורה פה.
כמה זה (לפני הנחה) – גופיית פסים – 490 ש"ח, גופיית כתפיות – 370 ש"ח. לאורך ימי האירוע: 20% הנחה על הקולקציה החדשה לקונים בחנות האונליין! הקלידו בעת התשלום קוד קופון: DRESSCODEONLINE

#2

הקלאץ' שתפס אותי. מתוך הקולקציה החדשה של MEDUSA

הקלאץ' שתפס אותי. מתוך הקולקציה החדשה של MEDUSA

של מי זה – גילי רוזין טמם ועדי גל, למותג שלהן MEDUSA
מה זה – תיק צד בשם "בילי", חלק מקולקציית התיקים והקלאצ'ים והארנקים החדשה, המשלבים סגירה מגנטית מזהב וקיפולים גיאומטריים בחומר הפלסטי המזוהה כל כך עם המותג הוותיק והמגניב הזה. לתיק הזה מצורפת שרשרת בציפוי זהב כך שניתן לשאתו באלכסון על הכתף, או להחזיק ביד כמו קלאץ' חכם עם מקום לכל מה שליידי צריכה איתה מחוץ לבית. 
כמה זה (לפני הנחה) – 379 ש"ח (16 ס"מ על 16 ס"מ על 5 ס"מ, קיים גם בשחור, שמנת, כחול, אדום וצהוב). לאורך ימי האירוע: 10% הנחה על כל הפריטים בחנות האונליין! הקלידו בעת הרכישה קוד קופון: MEDUSA10

 

#3

בול במידה שלנו. שמלת אוברסייז של ALEF ALEF

בול במידה שלנו. שמלת אוברסייז של ALEF ALEF

של מי זה – אילת הרמל ואפרת לוין, למותג שלהן ALEF ALEF
מה זה – שמלת אוברסייז מגניבה מדגם "הוי-אן", מבד המורכב מטנסל וויסקוזה השומרים על צורת הבד. מכופתרת לכל אורכה בחזית, עם צווארון במפתח וי קטן, שרוולים קצרים וכיסים (!) והמון חופש תנועה. קיימת בשחור פחם שבתמונה, או בהדפסי שחור-לבן שונים.
כמה זה (אחרי 10% הנחה, לימי היריד) – עכשיו ב-575 ש"ח. לאורך ימי היריד: הנחות על כל הקולקציה החדשה גם בחנות האונליין!

#4

להשקיף מלמעלה. דגם "מאיה" של "המשקיפה" ודפנה לוסטיג

להשקיף מלמעלה. דגם "מאיה" של "המשקיפה" ודפנה לוסטיג

של מי זה – מאיה ספיר בשיתוף עם דפנה לוסטיג, למותג שלה "המשקיפה"
מה זה – מאיה משמאל בתמונה מרכיבה ובכן את דגם "מאיה", מקולקציית New Adventures, שממשיכה את שיתוף הפעולה הפורה שלה ושל דפנה לוסטיג, שביחד פיתחו בשנים האחרונות שפה עיצובית וקו קלאסי עם טוויסטים עדכניים. בדגם הזה על העיניות העגולות חובר גשר דומיננטי ומובחן ומחבר בין המוכר לאוונגרד.
כמה זה (לפני הנחה) – 790 ש"ח

#5

לעולם בעקבות השמש. שמלה צהובה של LITTLE STREET

לעולם בעקבות השמש. שמלה צהובה של LITTLE STREET

של מי זה – ליטל פסל דוד, למותג שלה Little Street
מה זה – שמלה צהובה וקלילה, בגזרת אוברסייז, עשויה שני חלקים – בד טריקו מכותנה נעימה בגזרת טי שירט בחלק העליון, ובד קרפ מפוליאסטר בגזרת פליסה בחצאית. בצידי השמלה יש 2 כיסים נסתרים. קיימת גם בשחור וירוק מהמם.
כמה זה (אחרי 10% הנחה) – עכשיו ב-495 ש"ח, גם לקונים בחנות האונליין.

 

#6

פרנזים זה הכי הכי. תכשיטים של MERCe

פרנזים זה הכי הכי. תכשיטים של MERCe

של מי זה – מרסדס גזנו, למותג שלה MERCe
מה זה – שני פיסים מקולקציה מגוונת ומיוחדת שמרסדס מעצבת ידנית. מצד שמאל – שרשרת פרנזים ארוכה עשויה חוטי שחורים וצינורות פליז, ומצד ימין סיכת דש מכסף טהור ושערות סוס שחורות, היוצרת בעזרת שני חלקים סימטריים המתחברים ביניהם צורת פפיון מקסים. ושווה להציץ גם בשאר התכשיטים בחנות, שלא חוזרים על עצמם ופורצים דרך בכל פעם.
כמה זה (לפני הנחה) – שרשרת – 375 ש"ח (קיימת גם באדום, כחול, אפור או ירוק), סיכת דש – 480 ש"ח. 10% על הקולקציה החדשה גם בחנות אונליין.

#7

רבת-מכר. שמלת "סולמות" של NAFTUL

רבת-מכר. שמלת "סולמות" של NAFTUL

של מי זה – נתלי אליאן, למותג שלה NAFTUL
מה זה – שמלת "סולמות", הבסט סלר של הקיץ הקודם, חוזרת העונה בגרסה עדינה ומעודכנת, עם כפתרה ושילוב של סרטי כותנה מחורריים היוצרים משחקי שקיפויות בשמלה. קיימת במידות, בצבע שחור ואפור כהה או בהיר (שבתמונה) וגם באורך מקסי או כחולצה. שווה להציץ בחנות כולה.
כמה זה (לפני הנחה) – 720 ש"ח. מבצע עד יום ראשון (22.5): 15% הנחה על כל הפריטים בחנות האונליין! הקלידו בעת התשלום קוד קופון: Dresscode15

#8

כמו צועני. צמיד מטבעות עתיקים של MAY FIFTEEN

כמו צועני. צמיד מטבעות עתיקים של MAY FIFTEEN

של מי זה – האחיות עדי, גל ומור סגל, למותג שלהן May Fifteen
מה זה – עוד אייטם בוהמייני שעושה כבוד לצורפים של צפון תאילנד, נפאל וקמבודיה, עימן עובדות האחיות סגל ומביאות לכאן בקניינות אישית צמידים, שרשאות, כובעים, תיקים ומיני אקססוריז אתניים ומרהיבים בצבעוניותם. כמו הצמיד הרחב שבתמונה המורכב מבד ירוק עליו שובצו חוטים, חרוזים, מטבעות ישנים ועיטורים מקסימים.
כמה זה (לפני הנחה) – החל מ-176 ש"ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה