29 במרץ, 2009

מתכון להצלחה

מחברת מתכונים עגולה בעיצוב פיפטיזי של נעמה בצלאל, אולי לא תהפוך אותנו לשפים מדופלמים, אבל היא בהחלט עוזרת להוסיף שיק לתבשיל

דף המחברת המצהיב עליו משורבט בכתב ידה של סבתא מתכון עוגת השיש בהחלט ידע ימים יפים יותר. עיגולים של שמן תפסו מקום של כבוד בין רשימת המצרכים והוראות ההכנה, וכתם גדול של תמצית וניל מסתיר את כמות הקקאו הדרושה. לפני כמה שנים הכרנו בתכונתו המתכלה של הנייר והעלנו את המתכונים האהובים עלינו על המחשב. ישבנו, הקלדנו ואפילו חילקנו חוברת מודפסת לכל בשלני המשפחה. אבל משהו תמיד מחזיר אותנו לדפים המצהיבים בכתב היד המעוגל והחוברת המודפסת משמשת יותר למטרות הנצחה מאשר למטרות אפייה ובישול.

גם אנחנו חוטאים בביקורים חטופים בפורומים מייגעים של אוכל (כמה מילים אפשר להשחית בנושא לזניה?!), מדפיסים מתכונים ואוספים אותם בתיקיית הפייבוריטס, אבל כמו שהעיתון לא מת כך גם ספרי הבישול ומחברות המתכונים הביתיות לא מראים סימני גסיסה, והאמת, טוב שכך. בדיוק מהסיבה הזו, זה נראה לנו טבעי שכשנעמה בצלאל החליטה לעצב מוצרי נייר היא לא פסחה על עיצוב מחברת מתכונים. המחברת היא בעצם אוסף של כרטיסיות מעוגלות מקרטון קשיח המחוברות יחד ונתונות בתוך קופסה עגולה מקרטון או כזו המכוסה בבד אדום מנוקד, שמזכיר פיקניק ואת המטבח של הפיפטיז. עוד בקולקציית הנייר החדשה פנקסים ויומנים משובצים עם סרטי בד, עפרונות תואמים, כרטיסי ברכה עגולים ומתוקים ומחברות מנוקדות באדום, תכלת וירוק. ואם כבר התעניינתם, התכנית שלנו היא לרכז את מיטב מתכונינו בכרטיסיות היפות כדי שבבוא העת נוכל להעניק ליורשת העצר נדוניה ראויה בקופסה הדורה על פני מחברת מדולדלת ומוכתמת בשמנת.

ערכת מתכונים בקופסה – 100-130 ש"ח
להשיג ברשת נעמה בצלאל ובחנויות לעיצוב הבית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה