23 בפברואר, 2011

משפחה סורגת

ערכות סריגה המתאימות לכל אחד מחברי הבית יעבירו לכם ערב יצירתי ומפשיר אצבעות מול האח (הקמין, הקמין)

יש איזה אמא מושלמת אחת בבניין שיודעת לסרוג הכול. כבר שבועיים, בוקר אחרי בוקר, הבת שלה מתייצבת  בחצר מסודרת ומצומררת מכף רגל ועד ראש: כובע, צעיף, כפפות, סוודר, עליונית, תיק, צמידים, קוקיות – וכל מה שתוכלו להעלות על הדעת. שנייה לפני שהיא מפציעה עם תחפושת פונפון ענקית – החלטנו לאסוף את כל רגשות האשמה שנסרגו אצלנו – ולעשות משהו בנידון.

בחנות "המגדלור" שבתל אביב, סיפר חבר, הצטברו להן מספר ערכות שייקחו אותנו יד ביד ומסגרה תחת מסגרה, לתוך עולם הסוודרים הביתיים. לסורגים המתחילים (אהממ, אנחנו), כולל גברים שלא מפחדים לעשות עיניים, נמליץ על The Knit it Kit (בתמונה למעלה) – ערכה המכילה זוג מסרגות מחוברות, מספר אגדי צמר ארוכים, חוברת הדרכה מפורטת ביותר, ובעיקר – 10 כרטיסיות שאפשר לקחת אתכם לפיקניק הבא בלי בעיה או סחבת מיותרת, ולחזור משם עם כובע, חותלות, צמיד טניס, צעיף לכלב או אפילו כיסוי ללפ טופ. לסבתות-לעתיד שכבר ספרו שורות בחייהן, או לכל מי שמחכה לפעוט ויש לו איזה קצה חוט בנושא – שווה ללכת על Baby Knits Kit – ערכה למתקדמים ובה חוברת, חומרים וגם 20 כרטיסיות עם רעיונות לבגדים ואביזרי תינוקות, שקשה לעמוד בפניהם: בובות, שמיכת עגלה, נעלי בית, בגדים או תיק החתלה שלא תמצאו באף חנות; פלוס מסרגות, מחט מיוחדת לצמר וחומר המספיק לפחות לפרוייקט אחד. ולבסוף, אם מתוכננת לכם נסיעה ארוכה בקרוב או שהילד גמר כבר פעמיים את כל ה-VOD, נסו להושיב אותו מול Pom-Pom Pals – ערכה ובה חוברת הדרכה או 14 כרטיסיות המסבירות כיצד ליצור דמויות פונפון חביבות ביותר, וגם כל מה שצריך כדי ליצור את החבר הראשון: צמר, כפתורים לעיניים, בד לֶבֵד, חוט, מחט וקרטונים עגולים ומפנקים (הבסיס ליצירת כל פונפון, כידוע).

ממש לא חייבים לסרוג עץ שלם (וסחטיין עלייך, שפרה), או לחכות לשלג הראשון. אפשר להתחיל בקטן, לקחת אתכם כרטיסייה וילד משועמם לגינה, או דווקא לחמם את האצבעות בבית, ותוך "מועצת השבט" או "פרק הדחה כפולה" אחד –  לצאת עם יופי של קפושון לאייפון.


ערכות סריגה לכל המשפחה – "דה ניט-איט קיט" – 87 ש"ח (למתחילים, מומלץ מגיל 6 ומעלה); "בייבי ניטס קיט" –  128 ש"ח (למנוסים ומבוגרים); "פום-פום פאלס" – 87 ש"ח (למתחילים, בני 8 ומעלה)
להשיג ב-"המגדלור", הרכבת 4 (מתחם גן החשמל), תל אביב, טל':
03-6868225

חברים מפונפנים. דמויות Pom-Pom Pals

[PSGallery=50comwvxxm]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה