30 במאי, 2012

משפחה מודרנית

הבובות הרכות בעבודת יד של TIMO מתאימות לכל סוג תא משפחתי, גיל, מין וצבע שחיפשתם. גאווה ישראלית

כל מי שמגדל ילדים בסביבה הטרוגנית במיוחד (בה לגננת יש בת זוג, שעושה ילד משותף עם העוזר גנן), מכין את עצמו ליום שיתחילו לזרום קושיות כמו "למה לדריה יש שתי אמהות ולנו יש רק אחת?" או "מתי נעבור לגור עם החבר של אבא? ליונתן כבר מרשים!". ואם הילדים של היום פתוחים לכל סוגי הבתים האפשריים, אין סיבה שגם המשחקים והבובות שהם סוחבים איתם (מהבית של סבתא לבית של חברה של אבא) לא ייצגו את המשפחות שהם מכירים מבפנים.

בדיוק בשביל הורים חדשים כאלו, יצרה לראשונה המעצבת תימור כהן סדרת בובות המותאמת לכל סוג מסגרת שלא תזרקו עליה. תימור, שמגיעה מעולם הציור, החלה כבר לפני 4 שנים לתפור מ"שאריות חייה" (חולצות ישנות, מפות שלא נעים לזרוק או כפתורים פרודים) בובות בד אחרות, נטולות גיל, מין ולעיתים הבעה (מה יש? גם לאבא אין הרבה מה להביע), העשויות 100% עבודת יד איכותית שנשמרת לאורך שנים, ובטכניקות מסורתיות של רקמה, תפירה והדפסה. הכל נעשה בביתה שביפו ונמכר דרך הרשת ברחבי העולם (עד טוקיו ואוסטרליה) או בחנויות עיצוב ומוזיאונים. עד היום, בהתאם לאג'נדה האקו-פרנדלית עמה החלה, תימור קונה ומקבלת פיסות בדים שנועדו לזריקה כמו משי, קנבס ופשתן – ומעצבת מהם בובה אחת בלבד (One of a Kind) שתמיד קצת שונה מחברותיה. יש ארנבים עם גרביים, ציפורים בכובעים, מלאכים ונסיכות, עכברים עם צעיף, כדורי נשיכה לפעוטות או בובות למבוגרים בהדפסי קולאז' וחרוזים. מהשאריות של השאריות, מכינה תימור ספרים רכים (הומאז' לספר מעשיות האחים גרים שרקמה סבתה), קלמרים, תיקים או שמיכות טלאים. אבל אנחנו נמשכנו לסדרת המשפחות המקורית והמרעננת יש לומר – בה תמצאו למשל דמויות סבים או אמא בהריון – שאפשר אפילו להזמין בהתאמה אישית לסוג שיער משפחתי, צבע עור, מקצוע, כמות ילדים, כמות הורים, מה שתגידו.

לכבוד שבוע הגאווה שייפתח בעוד כמה ימים, ולכבוד כל מי שגאה במשפחתו באופן כללי – אמצו לעצמכם או שימו על המדף משפחת בובות מורחבת ומגוונת ככל האפשר, ואל תשכחו להעניק לפחות אחת כמתנת תודה לחותנת-סיטר. גם היא משלנו.  

בובות ומוצרי טקסטיל לילדים ולמבוגרים – החל מ-90 ש"ח לבובה
להשיג בחנות של TIMO. לפרטים והזמנות אישיות – טל': 054-5395878, או באתר, ובדף הפייסבוק.

 

לא רק לגיל הרך. הבובות הרכות של תימור כהן (צילום: הגר ציגלר)



למשפחות בהתהוות. אמא, אבא ילד ועוד אחד בדרך, של TIMO (צילום: הגר ציגלר)




מתנה לכל חבר במשפחה. TIMO


 

 

 

 

 

 

 

[PSGallery=bqp8eeiuch]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה