30 בינואר, 2014

משפחה לא בוחרים

פרויקט יום המשפחה: 4 עניינים שישכינו שלום אצלכם בבית

אחד האתגרים הכי גדולים זה לשמור על שלום בית. לדלג מעל משוכות החיים הקטנות. דווקא הקטנות. אלה שאורבות לנו בפינות בתחפושת של שום דבר. אלה שמחביאות בתוכן פוטנציאל יומיומי למריבות קטנות וטורדניות. המשוכות שמתרוממות בדיוק כשאתם משוועים לשקט. בקיצור, הבנתם.

ולכבוד יום המשפחה שחל מחר (תזכירו לנו מי החליט שזה כבר לא יום האם?) הבאנו לכם ארבעה דברים שיעזרו לכם לשמור על שלום בית. מתחילים כאן עם אדריכלית מצויינת שתעבור אתכם את תהום השיפוצים יד ביד, בנועם ובכיף, וממשיכים לעוד שלושה עניינים שיעשו שלום בגזרת הסלון.

#1
מניסיון אישי, אם יש משהו שמעלה את מדד החרדה הפנימית של הצלע הגברית במשפחה שלנו, אלו שינויים, או במילה יותר ספציפית – שיפוצים (אחד הרגעים הפריכים ביותר בחיי הזוגיות). מדובר בתהליך לא פשוט ודרושה דמות מוסמכת שתלווה אותנו בבטחה לאורכו. אם גם אתם מצאתם עצמכם באותה סירה מיטלטלת, הנה משהו שבטוח יעזור:
האדריכלית עילית גרינברג, בוגרת לימודי אדריכלות ותכנון ערים בטכניון, ובעלת משרד עצמאי משנת 1997 תיקח אתכם יד ביד אל עבר החלום. בנוסף לטעמה הטוב לגרינברג ניסיון רב והשקפה ייחודית לגבי תפקידה בסיטואציה המורכבת של יצירת החלל המשפחתי. "התפקיד שלי בתור מתכננת הוא לאפשר למשפחה לגדול ולצמוח, לתכנן חלל שמאפשר חיים. בית צריך להיות יפה ומזמין, אבל הוא לא מוזיאון, הוא לא עומד למסדר ואסור שהוא יהיה קר ומנוכר, במיוחד בית שילדים אמורים לפעול ולשחק בו", אומרת גרינברג. לצד התכנון הנקי שמאפיין את עבודותיה, היא אוהבת להחדיר תוכן אקלקטי שמחמם, משמח ומוסיף חיים, כזה שמשתבח עם השנים ועם המשפחה החיה בו. מה צריך יותר מזה? כנראה שתקציב. בהצלחה!

האתר של עילית גרינברג

2#

גם אנחנו צריכים מישהו שיוליך אותנו. מתוך עמוד הפייסבוק של בן הדוגווקר


דוג ווקר

נותן השירות – בן אלפא, 26, דוג ווקר מנוסה, אמין וותיק. אלפא, שהחל להוליך את הכלבים של שכניו, כבר בגיל עשר, כתחביב ומתוך אהבה גדולה לחברו הטוב של האדם, הפך את התחביב למקצוע לכל דבר. הוא מוליך קבוצות של 4-5 כלבים כל פעם, מטייל, משחק ובעיקר מצלם תמונות מעלפות להנאתם של בעלי הכלבים, אותם הוא מעלה לדף הפייסבוק שלו.
מה זה פותר – מריבות חסרות תכלית לגבי מי יוציא את הכלב המכוער לפיפי קקי.
טווח מחירים –
50 – 10 ש"ח לטיול שאורך בין 20 דקות לשעה; לפרטים נוספים – טל: 054-6299284; דף הפייסבוק.

 

 

3#

הוראות לכביסה עדינה - זה גדול עלינו! המכבסה בבוגרשוב


מכבסת בוגרשוב

נותן השירות –
מאיר ובתיה, זוג נשוי לבבי, חייכן ומקצועי, שמנהל את המכבסה הזו שקיימת כבר 60 שנה והוקמה על ידי הוריו של מאיר באווירה משפחתית וקהילתית. תמורת מחיר פיקס של 10 ש"ח לקילו הם יכבסו/ינקו/יגהצו ויחזירו כביסה מקופלת עם ריח גן עדן (הסוד הוא במים המטוהרים שבהם הם משתמשים, ללא מרכך!).
מה זה פותר – ערימות של ריבים פוטנציאלים (או בקיצור, כביסה) שעוברים מהספה למיטה ומהמיטה לרצפה והופכים לערימות של קיפול וערימות של גיהוץ או בקיצור – שדה קרב של טקסטיל.
פרטים נוספים – בוגרשוב 66, תל אביב; שעות פתיחה: א' – ה' 19:00 – 8:00, ו' 14:00 – 8:00; לפרטים נוספים – טל: 03-6293316

 

 

4#
מדיח כלים

נותן השירות – כל מדיח כלים, קטן, בינוני, גדול, העיקר שיכיל בתוכו את כלי ארוחת הערב ואת המתח שמצטבר סביבם ("מאמי, בא לך להתפלש כאן בערימת הכלים ובשאריות הטחינה והאבוקדו שנדבקו בהם?").
מה זה פותר – את הכל בחיים. למעשה – את הכל.
פרטים נוספים – תכל'ס, אין ממש פרטים נוספים. הנה המדיח שאנחנו רכשנו לא מזמן והוא ממש אחלה אבל כל מדיח וויל דו. בהצלחה עם זה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה