28 ביולי, 2016

משעמם לא יהיה פה

מהתנדבות בפנימייה ועד מרכז המבקרים של מקורות: ביקשנו מחברי המערכת לחשוף מהי הפעילות התרבותית השווה האחרונה שהם עשו עם הילדים. קבלו 9 רעיונות שיעבירו אתכם לעבר השני של אוגוסט בבטחה

שמעו, אנחנו לא יודעים איך הגענו עד הלום וכמה ניקובים נשארו לנו בכרטיסיית "סבתא את יכולה לשמור על 4 ילדים, לא כולם שלנו?". מה שבטוח הוא שיולי כבר די מאחורינו. זהו, נשאר רק עוד נצח לעבור, והופ! חג ה-1 ספטמבר פה.

ואם ניצלתם כבר את כל מחזורי הקייטנה האפשריים, שעות הסיפור, הבריכות והאפיקים הלגיטימיים האחרים (כולל חיפושי פוקימונים מהטלפון הפרוץ של הבוס במשרד) – הרשו לנו לזרוק לכם גלגל הצלה מתנפח:

עשינו סיבוב במשרד, ושאלנו כל הורה למופת מהי הפעילות התרבותית האחרונה שעשית עם הילדים ושווה להעביר הלאה לקולגה במצוקה. הנה הרשימה הנאה שנחצבה ביזע, דמעות ומיץ חמשושים, וגרמה לנו להתבייש בצהריים ההוא שנתנו להם לזווג גרבי פרד תועות. קחו רעיונות מצוות המומחים שלנו, ואל תתביישו לשתף הברקות משלכם, אל תתביישו לשתף הברקות משלכם, ובמילותיה של חברה חובבת משחקי מילים – לא לדאוגוסט:

#1 (בתמונה למעלה)
כמה מילדי המערכת החרוצים, הפגינו יכולות מסחר ממולחות כשאספו את הצעצועים, הבגדים והספרים הישנים שלהם, פרשו סדין על ספסל ברחוב וגם בפארק השכונתי (עושים תחרות לאוטו גלידה!) והציעו אותם כמעט בחיני חינם. וכמובן – השיעור שהם עברו על כסף, שעת עבודה, פינוי מקום בחדר ויכולות במו"מ – הוא פרייסלס.

#2 תואר אב השנה הולך ללא ספק לזה שהתנדב עם ילדיו לארגן מסיבת בר מצווה משותפת, כולל מתנות כמובן, לילדי פנימיית "נווה הדר" המדהימה בחבצלת השרון. וכל פעילות נוספת שתוכלו לחשוב עליה, תתקבל בברכה ותכיר לילדים שלכם חברים חדשים שגרים וחיים במסגרת חמה ותומכת, מחוץ לבית.

#3 עמותת "צער בעלי חיים" תמיד שמחה לראות פרצופים של מתנדבים חדשים, בכל מרכז בארץ, שיסכימו להגיע וללטף את הכלבים, להוציא אותם לטיול קצר ולהראות להם קצת חום ואהבה שכל כך חסרה ועוזרת להם. מחשבות על אימוץ תוך כדי הסיבוב – יתקבלו בברכה.

#4 אמא אולימפית אחת ציינה כי היא לוקחת בלי בעיה את בן ה-11 וה-7 לכל מרתון ספורטיבי שמתקיים בארץ, ואין כמו תחושת הישג משפחתית משותפת, גם אם רצים רק קילומטר אחד. מי שמעדיף יותר איזי, יכול לבחור את החלק שהכי מדבר אליו משביל ישראל ולתת לילדים להכיר את ווייז דרך הרגליים. אף פעם לא מוקדם מדי.

#5 אם טרם קפצתם על זה – בקריות ובפתח תקווה (וגם בתל אביב, עד 3.9 בלבד) נפתחו פארקי טרמפולינות מדהימים, בשם Ijump (איי-ג'אמפ), המרופדים מקיר לקיר בשלל מקפצות וטרמפולינות כיפיות וממכרות לכל גיל. הנה ההזדמנות שלכם להיכנס לאווירת נבחרת ריו 2016.

#6 גיקים מכל גיל – התאחדו: מרכז המבקרים המרתק של חברת החשמל בחדרה, הוא כבר כמעט אולד ניוז לעומת זה שבאתר "ספיר" שצמוד לכנרת, המפעיל את משאבות המים האדירות של המוביל הארצי, שיכולות להסניק בבת אחת 20 מ"ק מים בשניה ולגובה של 80 קומות מעלה. מחזה עוצמתי שהילדים ידברו עליו בכל אמבטיה מחדש.

#7 סדנאות האפייה לילדים "מתוקים KIDS" שמעבירה הדס טמיר ברמת השרון, יוציאו החוצה מכל זוג ידיים קטנות (מגילאי 3 ומעלה) מאפים, עוגות ועוגיות מטמטמות, ומשלבת גם חטיפים בריאים, ירקות ושלל דברים יאמיים, שכיף להכין אח"כ בבית בכל קרייבינג שהוא. בינגו!

#8 תיאטרון הבימה בתל אביב מקיים מדי פעם סיורים פנימיים מאחורי הקלעים של הבמה הכי מפורסמת בישראל, בהנחית השחקנים, דרך הפאות, התלבושות, התפאורה וכל מה שלא רואים אפילו מהשורה הראשונה. בכזו הצגה – הם עוד לא היו. עוד פרטים על פעילויות לשוחרי התיאטרון הצעירים כאן.


#9
ולבסוף – ההצגה "השיר של לולה" שכתבה אורית ברגמן ותיאטרון "הקליפה" הפיק בווירטואזיות ובשילוב טכניקות במה שלא היתה מביישת את ברודוויי, היא יהלום מומלץ מאוד ששלפנו מקבוצת וואטסאפ איכותית אחת. תפסו מקום ותנו להם להתאהב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה