15 בינואר, 2013

משימת הדחה

משטח גאוני לייבוש כלים פוטר את המגבת שלכם מהמשמרת, ופותח מחדש את המו"מ על כמה מקום נשאר לכם על השיש

ערב שמתחיל בארוחה גדולה, יגמר בשטיפת כלים גדולה עוד יותר. את זה גם במאסטר-שף ילדים יודעים. השאלה היא מה עושים אצלכם בבית? המדיח תודו, קצת מזייף בפינות; מתקני ייבוש – תופסים חצי שיש ומרקיבים אחרי חודשיים; מגבת? פחחח. תשתו אתם מהכוס הזאת אח"כ. דבורי הופמן-לוביץ', דווקא עלתה על רעיון מעולה: במקום מגבת היא הניחה ספוג עבה, שייבש את הכלים בלי להעלות בהם אדים, בלי להתכווצץ ובלי להיספג תוך שניה במים. גברת, את גאון.

בת דודתה חנהלה מוסנזון, ראתה את אב הטיפוס, נדלקה והחליטה להמר על הפטנט. עשרות ניסיונות וסוגי ספוגים אחרי זה נולד ה-Dish-Wish הראשון: משטח עבה, חכם ויציב לייבוש כלים וכוסות עדינות (וגם פירות וירקות שטופים), שמתכבס בקלות, לא מפיץ ריחות רעים ומשאיר את משטח העבודה – יבש פיתה. ואפרופו פיתה, במהלך השנים פיתחו בעקבות דרישת הקהל עוד שורת מוצרים מקוריים שהופכת את החיים בין הכיור למיקרו לקלילים במיוחד: יש להן כיס חמוד לחימום פיתות ומאפים במיקרוגל (יוצא בובה!); יש שרוול לאחיזת ידיות חמות ומרגיזות, שמתאים גם להגנה על להבי הסכינים (ונועד בכלל לשמור על ידיות המקרר והתנור מפני ידיים מג'וייפות). יש כפפות ארגונומיות לתפיסה טובה ונעימה יותר של כלים חמים, יש מפות, סינורים, סלי קניות, שטיחי רצפה לעמדת השוטף ועוד כל מיני.

בקיצור, אתם מוזמנים לשחק אותה מאסטר שף, להיכנס למטבח ולהתחיל להתנסות בכל כלי שיעמוד בדרככם. כולל המאדה במבוק שלא נגעתם בו מעולם. הייבוש על דיש-וויש.

משטח לייבוש כלים של דיש-וויש – 64.90-84.50 ש"ח (קיים במגוון צבעים ושני גדלים).

להשיג בחנות של Dish Wish, או בחנויות ברחבי הארץ (הרשימה המלאה באתר).

 

מאסטר אורז. רייס-וויש



משימת הדחה. Dish Wish (צילומים: שירן כרמל)



 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה