18 במרץ, 2015

מחזיר אהבות קודמות

יונתן גוטסמן הוא מעבדה טכנית מושלמת של איש אחד, ומי שימיר כל קלטת ופילם ארכיוני לכל פורמט עכשווי שתבקשו. ככה שומרים זיכרון

אחרי שנים שחיפשנו, פתאום מצאנו בתחתית ארגז ישן קסטה מקורית של מחזמר שראינו בחופש גדול אחד, ולא הפסקנו לשמוע, לדקלם בצרחות ולהירדם איתה מתחת לכרית כל הקיץ ההוא. התגלית המרגשת הביאה לא רק ללחלוחית בקצה העין, אלא גם למרדף בעקבות האחד שיוכל לקחת את האוצר הבלום שלנו ולהמיר אותו לפורמט שניתן להאזין לו גם היום, 20 שנים אחרי.

מצאנו מעבדה אחת שכמעט חירבה לנו הכול, ואחרת שגבתה הון, עד שהגענו אל האיש הכי יקר לנו כרגע בנייד – יונתן גוטסמן. יונתן שמגיע מתחום של הפקות וידאו אמנותיות, מוזיקה וסרטי קולנוע, הבין תוך כדי תנועה שאם אין מי שימיר לו חומרים ישנים, כנראה שהוא האיש (שכולנו מחפשים). וכך, מאז 2001, יונתן עוסק בקוסמות: משחזר, משקם ומשדרג ארכיונים, ממיר כל פורמט עתיק לכל פורמט מודרני שתרצו, מציל קלטות אודיו ישנות, סורק תמונות מתפוררות, הופך סרטי פילם לדיגיטליים, דוגם, מלטש, מתקן, משיג חלקי חילוף ובגדול –  כל שירות טכני של מעבדת החלומות, מרוכזת באיש מוכשר אחד. זה אומר שתוכלו להפקיד בידיו החל מנגטיב מטושטש בודד, דרך קלטת ממזכירה אלקטרונית וינטג' ועד ארכיון סרטים משפחתי שלם שאין לכם מושג מה יש בו. תהיו בטוחים שהוא יעבור פריים פריים, יעביר את החומר שבאמת ראוי לשמור (מינוס שעה של "שלג" או הקלטה של "תלמה ולואיז" באמצע) ויחזיר לסיבוב-חיים נוסף את הזיכרונות האבודים שאתם מתים לחוות שוב. הכול בחיוך, ביעילות, בתמחור הוגן לגמרי ומתוך אהבה ועניין אמיתי בתחום. אדוני, אתה נדיר.

הרמנו טלפון ליונתן, התנצלנו מראש על החומרים המביכים שבקלטת, ומה אתם יודעים? כבר למחרת התייצב אצלנו אביר אמיתי על אופנוע, אסף בכפפות של משי את הפציינט, ותוך פחות משבוע השיב אותו פלוס שני דיסקים לשמע וגיבוי, באיכות ורמת שמע גבוהות מהמקור, נשבעים. והתמורה על העלאת הטראש שלנו מהאוב? פרייסלס.

יונתן גוטסמן – שירותי מעבדה והמרות דיגיטליות – המחיר נקבע בהתאם להיקף העבודה. מענה מהיר במייל hippies@012.net.il
מגיע לאסוף באזור ת"א, גבעתיים, ר"ג והסביבה (או איסוף עצמי מהסטודיו ביפו)

פרטים נוספים באתר, או בעמוד הפייסבוק. טל': 03.5163807. להצצה בציוד של יונתן – עברו לקליפ הבא (מתוך סרט שביים ללהקת "אנרגיה חולנית")

איפה שהקסם מתרחש. המעבדה (הקודמת) של יונתן



גם זה הולך, נסו אותו. המסרטה של יונתן



 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה