15 ביולי, 2009

משחק מתוח

צעצועי קפיץ נמתחים וצנועים בניחוח של פעם עשויים להחזיר את התמימות לשנים שעוד היתה לה משמעות אמיתית

הילדים של היום הם אנשים קטנים עם רצונות גדולים. הם רוצים הכל, עכשיו, ובגדול: קונסולת משחקים ליום הולדת שלוש, ספארי בקניה בגיל ארבע, יאכטה פרטית לחגיגות החמש וכך הלאה. הלכה התמימות, מתה הצניעות. עד שבא המיתון, והחזיר את כולנו כמה שנים טובות אחורה. אומרים שדווקא התקופה הקשה הזאת היא שתציל אותנו מעצמנו, ותחזיר אותנו לשפיות. ככה זה כשמותחים את הקפיץ עד הקצה.

אז במקום לנסות לשווא להשביע את מפלצות המותגים הרעבתניות בצעצועים יקרים, ניסינו לתת להן שי צנוע יותר, אבל מגניב וממכר: צעצועי "וַוינְד אַפְּס", שמונעים על ידי קפיץ נמתח ומופיעים בהמון דמויות מדליקות שאספנים ישמחו ללקט. צעצועי הקפיץ של Z-Wind Ups  מקליפורניה מעוצבים להפליא בדמויותיהם של רובוטים, אנשים וחיות: חלקם קופצים, אחרים מתהפכים, שוחים או מבצעים תעלול קרקסי. יש חיות ים, חרקים, רובוטים, דינוזאורים ועוד חבר'ה שאפשר להרכיב מהם סדרות שלמות. מיכל קריגר וטלי שוחט (לשעבר ממספרת "פוני", שהחליפה בינתיים בעלים) מייבאות ומשווקות בלעדית את דמויות הקפיץ המתוקות האלו, שעוד לא נולד הילד שיכול לעמוד בפניהן, ואם תיכנסו לאתר הבינלאומי של Z-Wind Ups תוכלו גם אתם – ילדים בכל גיל – להוריד קובץ PDF עם כל הדמויות ולהתחיל לסמן "וי" על אלו שכבר השגתם. למקומות, היכון, קפוץ!

צעצועי קפיץ "וַוינְד אַפְּס" – 25 ש"ח (למעט מקס ומולי, הגדולים יותר, שעולים 29 ש"ח)
להשיג דרך היבואן "פוני – צעצועים וכל מיני", או ב-"טפליא" (דיזנגוף, תל אביב; פנחס רוזן, תל אביב), "קיד'ס וויל" (גן העיר, תל אביב; דיזנגוף סנטר, תל אביב), "קרוסלה" (רוטשילד, תל אביב) "אונייה" (הדר יוסף, תל אביב), "yulu" (רמת השרון), "הילולה" (מתחם קריית שאול, תל אביב), ובטל': 054-6403551 (מיכל), poni.import@yahoo.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה