29 בינואר, 2015

משומש זה החדש החדש

הכירו את מרמלדה2 - הבשורה החדשה בתחום היד שנייה. אתם מוזמנים להתאהב

על אף ריבוי הפרסומות והתוכן השיווקי שמעודדים את כולנו לקנות את השמלה או הסלון הכי נכונים של הרגע, מחקרים מראים שיותר ויותר אנשים מסביב לעולם קונים ומוכרים חפצים מכל הסוגים באתרים של יד שניה. 

הסיבות הן בשפע: החל מחסכון בכסף (הרבה יותר משתלם לקנות יד שניה, ולפעמים אפשר למצוא אפילו דגמים שלא מיוצרים יותר); דרך ערבות הדדית – הענקת חיים חדשים לחפצים משומשים שישמחו אחרים ("מי צריך טוסטר משולשים?"); וכלה באידיאולוגיה – להקטין את טביעת הרגל האקולוגית על ידי מחזור מוצרים ועל הדרך להפסיק לתמוך בפסי הייצור הקפיטליסטיים.

לצד אתרי יד שניה ותיקים ומבוססים כמו eBay, נכנסים לתמונה אתרים חדשים ומגניבים כל הזמן (כמו Depop או 1stdibs) – וגם הזירה בישראל מתחממת עם כניסת השחקן החדש, מרמלדה2 (www.marmelada2.co.il), שמבקש להפוך את עולם היד שניה בישראל לעדכני, איכותי ומרהיב.

בניגוד לאתרי יד שניה אחרים, חווית הגלישה במרמלדה2 מושלמת לסלולרי ולטאבלטים בעיקר בזכות האפשרות לצלם את המוצר דרך פונקציית מצלמה בילט-אין, בעת העלאת המוצר ממש (לא צריך לצאת מהעמוד ולהדליק את המצלמה). בכלל, האתר עושה כבוד לתמונות המוצרים – הן נמצאות במרכז, גדולות, צבעוניות, והופכות את החיפוש לאינטואיטיבי, נוח ומאיר עיניים. יש גם פיצ'רים ייחודיים נוספים, שהבולטים בהם: אופציה לתקשר עם המוכר דרך צ'אט אונליין, סטייל וואטסאפ (אין צורך יותר להרים טלפון או לשלוח מייל), העלאת מוצרים זריזה שאורכת לכל היותר חצי דקה, אפשרות לתת פידבקים ולדרג את המוכרים – בדומה ל-eBay או Amazon, ומערכת תשלומים ששומרת גם על המוכר וגם על הקונה (ועומדת בתקנים הכי גבוהים בעולם). מסחר בין אנשים מעולם לא היה ידידותי כל כך. 

כבר עכשיו אפשר למצוא באתר מאות מוצרים שסיימו את תפקידם ופניהם אל הבאות, ואולי עונים בדיוק למה שחיפשתם לבית החדש או לרענון המלתחה.

וגם אתם, בכמה קליקים, יכולים להתחבר ולהעביר הלאה את ההליכון, שמשמש כבר עשור כמתלה מעילים, או את השטיח שירשתם מסבתא ועדיין מגולגל בבוידעם ואפילו את הג'ינס מהתיכון. אולי הם ימצאו בית חדש, ואתם תרוויחו קצת דמי כיס על הדרך.


לאתר מרמלדה2 החדש בואו לכאן

 

 

מצלמים, מעלים, מוכרים. מתוך אתר מרמלדה2 בגרסה הסלולרית

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה