24 ביולי, 2011

משהו קטן וטוב

מותג הלאנז'רי הנעים והנוח HANKY PANKY העלה את סף הריגוש בבית לשיא חדש

העולם, כידוע, הוא זירה לא הוגנת: יש כאלה שקיבלו יותר וכאלה שקיבלו פחות, והרוב לא מרוצים ולא יהיו מרוצים לא משנה מה תתנו להם. אבל אם יש תחום שגורם לנשים להתהפך במיטתן כל הלילה הוא ענייני החזה. אלו שהתברכו במרפסת מפוארת חולמות על חזה קטן וקייצי. ואילו אלה שהתברכו בקטן וקייצי מפנטזות על חזה שולחני שאפשר להניח עליו צלחת עם סנדביץ' ויאללה בתיאבון.

והנה גילינו חזייה תחרה מהממת ביופייה וסקסית להפליא שמתאימה בעיקר לבעלות החזה הקומפקטי, כיוון שאינה מכילה קשתות מעצבות אלא עשויה 100% תחרה נעימה ורכה. ואם את נמנית בקבוצה – מומלץ לרוץ ולחגוג עליה בלי לחשוב פעמיים: מותג ההלבשה התחתונה הניו יורקי HANKY PANKY  שידוע בעיצוביו הלוהטים וקשת הצבעים הבלתי נגמרת שלו (ורוד, סגול, כתום, צהוב, ירוק, תכלת, אפרסק, פוקסיה, כחול, אפור, שחור, לבן, חום ועוד) – נחת בישראל לא מזמן, עם קולקציית קיץ שמחה במיוחד (אחת מ-8 שמוציא המותג מדי שנה), שכל הפריטים בה עשויים כאמור 100% בדי תחרה פיסוליים ומעצבים, הלוא הם סימן ההיכר של "הנקי פנקי" ואפילו רשומים כפטנט עולמי.

חברה ברת מזל שניסתה את הסט הנהדר (שבתמונה למטה) בצבע ניוד וקו מותן נמוך, סיפרה כי עטף ברכות את הקימורים, לא חתך או מחץ, והתגלה כנעים ונח בדיוק כשם שהוא יפה ומפתה. לסיכום, מדובר בפריטי לאנז'רי שהעלו את סף הסקסיות בבית לשיא שטרם נרשם עד כה. נסו ותיווכחו בעצמכן.

הלבשה תחתונה HANKY PANKY – תחתונים – החל מ-150 ש"ח, חזיה –  375 ש"ח, סט חזיה ותחתוני בוקסר – 560 ש"ח (מתאים בינתיים למידות 32-42, בהמשך יוצעו דגמים נוספים).
להשיג ברשת הבוטיק "רזילי", "אמור" (ה' באייר 72, תל אביב), "In Style" (מרכז שוסטר, רמת אביב). לפרטים והזמנות: 099506661 או office@brand-lab.co.il

 

בעלת חזה קומפקטי? זכית! HANKY PANKY


 

[PSGallery=78y9avu7bw]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה