05 ביוני, 2013

משהו לגוון איתו

3 פטנטים לקישוט הופכים את החיים שלנו לקצת יותר חינניים. בתיה עוזיאל, שימי לב

כשהכל הולך לנו עקום – העוגה צונחת, הציפורניים נשברות, הפוני של הילדה יצא קרחת – אנחנו פשוט פורשים הצידה בלי לעשות עניין, מודים שיש לנו שתי ידיים שמאליות ומתפללים למרתה סטיוארט שבתוכנו לעזרה. הרי בדיוק בשביל זה נולדו קישוטים שעוזרים לטשטש, לכסות או למשוך את תשומת הלב מכתם הרטיבות על הקיר. למשל.

קבלו שלושה קישוטים גאוניים לתחומי חיים שונים עם פוטנציאל להציל את המצב ולייפות קצת את השלומיאליות שלנו. וכל מי שיודע לגזור ישר – שיחתוך:

#1
מה – שבלונות שקופות לקישוט עוגות (מייד אין יזראעל!), שניתן להרכיב על ארבע רגליים, למקם מעל העוגה ולפזר אבקה בצורות שמשדרגות כל בחושה שרופה – למשהו שמיקי שמו הוליד.
כמה ומאיפה – 35 ש"ח לשבלונה (לעוגות 24-28 ס"מ, יש מגוון עצום ומשתנה, אפשר גם להזמין עם כיתוב אישי), 35 ש"ח לסט של 4 רגליים משלימות, מהחנות Pele-cut.
איפה זה פוגש אותנו – ברגע שנזכרנו שהילדה מחר שוב "כלה של שבת". תגידי, דבורה הגננת, יש מצב להפיל את זה על תהל?

#2
מה – מדבקות ויניל לקישוט אריחי אמבטיה (או כל משטח אחר בבית: פורצלן, חרסינה, שיש, שידות, זכוכית, ואפילו על המקרר), שהופכות את המקלחת הירוקה של בעלת הדירה למשהו שדיסנט להיכנס אליו. ואם אתם כבר בקטע: יש לטיבה ליבנה המעצבת גם מדבקות תואמות למכסה ביוב ואפילו מדבקות תקרה לקישוט מסביב לשנדליר. תרימו!
כמה ומאיפה – 24 ש"ח לסט של 4 מדבקות זהות (12.5 ס"מ), מהחנות "צורהלָה" (ויש עוד מגוון גדול).
איפה זה פוגש אותנו – בכל בוקר, שני צעדים מסל הכביסה המתפקע.

#3
מה – שרוכי U-lace קצרצרים ואלסטיים לקישוט נעליים, הנמתחים מחור לחור בכל כיוון שתרצו, והכי חשוב – בלי לקשור ולפרום אותם כלל. הפטנט היפני הזה פותח לדרגת אמנות בארה"ב, כך שקיימים כמעט 30 צבעים של יו-לייסים, שאפשר לשלב וליצור קווים אלכסוניים, איקסים, שתי וערב או כל צורה העולה על האדידס הישנות שלכם.
כמה ומאיפה – 19.5 ש"ח (לסט של 6 שרוכים קצרים, מומלץ לרכוש שני סטים לזוג נעליים), מאתר U-lace, וגם ברשת קרוקס, רשת אנטר, נעלי ניצן, וברשימת החנויות המלאה שבאתר.
איפה זה פוגש אותנו – בכל פעם שאנחנו חוזרים מהסופר עם מליארד שקיות, ואיפשהו באמצע הדרך, לילד נפתח הקשר בשרוכים. Timing is Everything.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה