02 בפברואר, 2012

מרשמלו במיטה

שמיכה רכה בשם רך עוד יותר - "מרשמלו" - היא כל מה שאתם והבייבי שלכם צריכים לחורף חם בעגלה

אומרים שכלבים וילדים גונבים את ההצגה, וכמו רוב הקלישאות – מעצבן להודות, אבל גם זאת נכונה. הכי קל להקסים אותנו עם דברים שעוצבו עבור תינוקות: אין לנו שום יכולת רגשית לעמוד בפני מתיקות, חמידוּת ורכּוּת כשהן ניצבות מולנו במלוא הדרן ופועות "טה-דאאאם! הגענו!". מה לעשות, יש לנו לב מסיס במיוחד. אי לכך, כששלחנו יד למשש את השמיכה המתקראת "בייבי מרשמלו" (בעודנו חושבים: 'זה לא פייר, אפילו את השם שלה בא לנו לאכול'), ידענו שאבוד לנו. שלא ננוח ולא נשקוט עד שלא נאתר את התינוק האחד, היחיד והמיוחד, שלמענו נגהץ ברכות מלטפת את כרטיס האשראי שלנו ונרכוש אותה, ויהי מה.

ואי אפשר להאשים אותנו: מדובר בשמיכונת עדינת-גוון (יש בוורוד-פסים, תכלת-פסים ואפור-פסים, לטובת התינוקות הדו-מגדריים) עשויה מ-100% סיבי שניל-פוליאסטר רכים ומפנקים, שסרוגים ב'סריגה פתוחה' – שיטה ממזרית שמצליחה לכלוא את חום הגוף ועדיין להישאר נושמת וקלילה. הגודל של "בייבי מרשמלו" – שהיא עוד מוצר משגע מסטודיו goga הוותיק – מתאים בדיוק לעגלה ולעריסה, ואם אתם פוגשים אותנו ברחוב ונלחצים מזה שאנחנו תוקעים את הראש בתוך הטיולון שלכם ועושים "קוצ'י-קוצ'י-קו" בטונים צורמניים במיוחד, אל דאגה: אנחנו בסך הכל לוקחים מידות.

שמיכת "בייבי מרשמלו" – 139 ש"ח (מחיר מומלץ לצרכן, מידות: 112 ס"מ X 75 ס"מ
להשיג באתר Goga וכן בחנות הסטודיו – החשמל 6, תל אביב, טל': 03-5604837; או בחנויות הבוטיק בכל הארץ. לפרטים נוספים – סטודיו goga בפייסבוק


מי נעים של אמא?? שמיכת תינוק של guga


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה