01 בפברואר, 2015

מרמלדה יד שניה למכירה

קבלו במחיאות את הדבר החדש שלנו – מרמלדה2 - שוק יד שניה אינטרנטי כמו שלא הכרתם מעולם

כבר 9 שנים שאנחנו שולחים אליכם את הניוזלטר הזה, שהתחיל כתחביב צדדי שלנו והפך לדרך חיים.

כבר 6 שנים אנחנו עורכים את אתר מרמלדה שמאכלס את כל ההמלצות שלנו והפך לאי של גוד קארמה בתוך כל הבלגן.

כבר 4 שנים שאנחנו מנהלים את הקניון האינטרנטי האהוב עלינו – מרמלדה מרקט – שמאגד תחת קורת גג אחת חנויות של מעצבים ואמנים מכל מיני תחומים (ומאפשר ליוצרים חזית נוספת להתפרנס בה), וכמובן המקום החם והכייפי לשופינג שמח ומשתלם.

ובכן, למה אנחנו מונים את כל הצלחותינו כאילו אין עין הרע בעולם?

כדי להדגים לכם איך כל זה הוביל אותנו באופן טבעי אל הדבר הבא, שמצטרף אל כל השאר.

(כינור)

לפני שנה התחלנו לעבוד במרץ על הגשמת חלום ישן שנחלם אי שם בתחילת 2013 (בלי קשר לחלומות שלנו על חופשת סקי עם ג'ורג' קלוני ורובי וויליאמס).

ועכשיו, כשהמלאכה הסתיימה, הרשו לנו להכיר לכם בהתרגשות גדולה את מרמלדה2 – שוק יד שניה אינטרנטי, מהמם (אם יורשה לנו) נח ונעים (אם יורשה לנו 2), שנותן במה מושלמת לחפצים שסיימו את תפקידם ופניהם אל הבאות.

במהלך העבודה על מרמלדה2 גילינו עד כמה היתה חסרה לנו ברשת זירה שתציג את חפצינו האהובים למכירה או למסירה באופן שמתאים לנו על גבי פלטפורמה מעוצבת, עם תמונות גדולות, אפשרות לתשלום און-ליין, אפשרות לצ'אט עם המוכר, ובעיקר – אווירה טובה של שוק יד שניה שוקק (פורטובלו מרקט האינטרנטי, אם תרצו).

תוך כדי תנועה למדנו עד כמה הבתים והמשרדים שלנו מלאים בפריטים שסתם תופסים מקום ויכולים בקלות לשמח אחרים (בתשלום או בחינם, לשיקולכם). גילינו שאפשר למצוא אצל אחרים דברים שנחוצים לנו בקלות רבה, וכמובן איזה כיף זה לקנות יד שניה ולהרגיש לרגע נבונים ואחראיים (לשם שינוי).

אתם מוזמנים לפרסם במרמלדה2 פריטים כיד המלך, ישנים או חדשים (התיק שקיבלתם מסבתא ועדיין לא פתחתם, הכורסה שכבר לא ממש מתאימה לשטיח, הג'ינס מהתיכון שכבר לא יעלה עליכם וכו'), בתהליך קצרצר ופשוט מאין כמוהו, וכמובן לפשפש ולראות מה נמצא כבר באתר ויכול להתאים לכם. נסו את מרמלדה2 גם באמצעות מכשיר המובייל ותגלו כמה זה כיף, יעיל ונח לצלם ומיד לפרסם, או לקנות. באופן כללי – מדובר בפעילות מרגשת ורלוונטית לעולם, לסביבה ולמצב העו"ש של כולנו (ג'ורג', רובי, החופשה שלנו נדחית לעת עתה).

מזל טוב מרמלדה מרקט, נולדה לך אחות!

להצצה והעלאת מוצרים משלכם למכירה או למסירה – בואו למרמלדה2 (מהמחשב או מהמכשיר הנייד שלכם)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה