07 בינואר, 2015

מרימות אירוע

כדי שהחגיגה הבאה שלנו לא תראה שוב כמו עולב, כדאי להרים טלפון למקצועניות המיתוג שמצאנו. כך תהפכו כל יום שחשוב לכם באמת לאיוונט שעוד ידברו עליו שנים

תקשיבו, אם עוד אמא חרוצה אחת שולחת לנו תמונות של יום הולדת מושקע בנושא דורה וחטפני, שהיא אפתה/קישטה/יצקה/גזרה/בנתה/והדביקה במו ידיה היציבות – אנחנו מטביעים את עצמנו מבושה בבריכת כדורים. מה יש? גם לנו מתחשק להפיק חגיגה ראויה לאלבום-דאווין בפייסבוק, אבל מה לעשות שהידיים שלנו ניחנו בעיקר ביכולת לשלות מוקשים ולגזור פוני עקום (סליחה שובליקו).

באירוע הגדול הבא בלו"ז ("סבתא עוברת דירה!") נשבענו להרים טלפון למומחיות מיתוג, שיוציאו אותנו הכי מרתה סטיוארט פינת אנה ווינטור. שמרו גם לכם במועדפים:

MY O MY #1

כזו מסיבת פרישה, לא פחות. שולחנות ומוצרים ממותגים של MY O MY (צילומים: אולגה סולן)

למי מתקשרים ולמה? ליעל אקריש ומיכל מנגוט, שתי חברות טובות שהכירו בלימודי תקשורת חזותית בויצ"ו חיפה, ועבדו שנים במשרדי פרסום. אחרי שהפכו לאמהות לילדים ברי מזל שצ'ופרו בימי הולדת מוציאי עיניים, התחילו לזרום הזמנות מהסובבים, והעסק שלהן למיתוג אירועים נולד. מאז הן לוקחות כל איוונט שתפילו עליהן בשיא הרצינות, ומתייחסות לבר-מצווה של הקטן שלכם כמו עבודת גמר בדוקטורט.
מה מקבלים? ערכות מיתוג מקוריות בהזמנה אישית לכל סוג אירוע, מבת מצווש ועד פרישת הסמנכ"ל, עם אלמנטים שונים שיעוצבו לפי בחירתכם או בהתאם למילת מפתח שתרמזו להן (קאובוי, דינוזאורים, איטליה, מכבי אלופה). מרגע שייקבע הקונספט, מיכל ויעל יעצבו וירקחו כל פרט קטן שיוסיף טאץ' שמח לשולחן המרכזי: שרשראות דגלים, קשים וכוסות, חבקים לבקבוקים, שקיות הפתעה, כפיות עם שוקולד בלגי בקצה, כרזות, שיפודי מרשמלו מצופים, קופסאות לעוגיות, מדבקות, מתנות ועוד. הכל מיוצר ידנית בבית הדפוס המשפחתי של יעל או נאפה אצלן במטבח (חכו שתטעמו את עוגיות החמאה והשקדים המעוטרות), ואם תבקשו יפה הן אפילו יגיעו לתלות את הבלונים ולהבטיח שייצא לכם אירוע מאסטרפיס של 1,000 לייקים לתמונה. לא פחות.
רוצים גם? הציצו בדף הפייסבוק והתקשרו לטל': 054.4820094 (יעל). החל מ-400 ש"ח לערכה בסיסית, והחל מ-1,500 ש"ח לחתונת קונספט או בת/בר מצווה (כולל ההזמנות).


#2 CREAM FRESH

הזמנה לחתונה מהממת. מוצרי נייר לאירועים של CREAM FRESH

למי מתקשרים ולמה? לקרן פרידמן, בוגרת HIT חולון, שמתמחה בברנדינג, עיצוב אתרים וניירת מקצועית. אחרי שחברה ביקשה ממנה לעצב הזמנה לחתונתה, החלה קרן להציע קו שלם של מוצרי נייר אלגנטיים באווירה נקיה ושיקית, שיקדמו את פני האורחים, ישלימו את עיצוב האירוע וישמחו אתכם עוד הרבה אחרי שהצ'קים הופקדו.
מה מקבלים? עיטוף שלם של היום המיוחד שלכם: מכרטיסי סייב דה דייט, דרך ההזמנות, המעטפות, פתקי ההושבה, תגיות ואריזות להפתעה שהאורחים לוקחים בסיום הערב, ועד האלבום הגדול שאחרי. אפשר לקבל גם גרסאות וירטואליות שמותאמות לקאבר-פוטו בפייסבוק או להזמנה ששולחים בנייד לדודה מניו יורק. ואפשר גם לבקש מוצרים מיוחדים כמו אלבום גלויות מושקע בקופסא נוחה לדפדוף, חותמות גומי עם לוגו מקורי משלכם שיעטר את מרכז השולחן, חבקים שיאגדו את ההזמנה ואת מפת ההגעה, כרטיסי תודה שנשלחים עם שורת דגלונים או קונפטי לבבות שקרן מכינה, ועוד. והכל נוטף סטייל, ברמת גימור חו"לניקית לגמרי והכי קרם-דה-לה קרם פרש שאפשר.
רוצים גם? היכנסו לאתר או לפייסבוק, והתקשרו לטל': 054.9312469  (קרן). המחיר תלוי בכמות ההזמנות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה