13 בינואר, 2019

מריה הקדושה

מריה ברמן, המעצבת האהובה והייחודית, פתחה חנות אינטרנטית חדשה המציעה פריטים יפהפיים שעובדים עבורנו מהבוקר ועד הדרינק של הערב. אנחנו עם הברמן

כוהנת סידור ארונות יפנית אחת אמרה לנו פעם "תכל'ס, אנחנו הולכים תמיד עם אותן 5 חולצות, 2 ג'ינסים וג'קט מנצח אחד. כל השאר – אופנה חולפת". ביפנית זה בטח מתחרז. ובכן, אם להיות רגע כנים עם עצמנו (ושמופסי, אל תקרא את המשפט הבא) – יש מצב ש-95% מהארון שלנו לא ראה אור שמש מאז שיצא איתנו מהחנות / סניף הדואר. אולם, מבין פריטי הנצח המנצחים, אלו שהיד נשלחת אליהם בעיניים עצומות, שתמיד הולכים עם כל דבר מהבוקר ועד הערב – מתברר שיש לנו תמיד אחד או שניים עם התגית Maria Berman תפורה מאחור. הליידי פשוט יודעת איך לעבוד איתנו.
 
לאחר שסיימה ב-2005 תואר בעיצוב אופנה ב"שנקר", החלה מריה לעצב פריטים ראשונים, מדוגמים למשעי, שמבינים את צלליות הגוף הנשי ועד כמה הוא צריך פריטים שיחזיקו (לו ואותו). כעבור שנתיים פלוס של תיכנון ובניית קולקציה שלמה, כולה מיוצרת כאן אבל מעבירה ניחוחות בינלאומיים, השיקה ב-2008 את המותג הנושא את שמה, הפכה לדיירת קבע באירועי מכירות מעצבים ומבין השמות הבולטים בסצינת האופנה בתל אביב. עם גישה חדשנית ונועזת לטכניקות עבודה מסורתיות, תוך שימוש בחומרי גלם ייחודיים שלא רואים כאן, בדים יפניים יוצאי דופן שהיא מוצאת ובוחרת בפינצטה, הרבה משחקי שקיפויות, קווים רכים, צבעוניות חזקה ותשומת לב לגימורים נכונים – בנתה מריה שפה מזוהה ומובחנת משלה, שדיברה ישירות לכל מי שמחפש משהו אחר, שישדר אינדיבידואליות שאי אפשר להתעלם ממנה.
 
אלף קולקציות אחרי, פתחה לאחרונה גם חנות אונליין, בה תוכלו למצוא כעת שמלות, חולצות, מכנסיים, ג'קטים או מעילים יפהפיים, כולם בלוק אלגנטי אבל נוט טו מאץ' (או כמו שמריה אומרת – מחוייט-מקומט, הכי אנחנו), ועם רפרורים לדגמים קלאסיים-היסטוריים. כמו למשל ג'קט בולרו קצר; שמתלבש טוב מעל שמלת מעטפת ניילונית מבריקה; שנכרכת מעל חולצת רשת ויקטוריאנית בהירה; שמציצה מתחת למעיל ארוך מחויט מבד יפני במרקם סקובה גמיש; שיכול ללכת נפלא עם מכנסי סן-טרופז מתרחבות מקטיפה (!) בפרשנות עדכנית. בקיצור, מספיק שתעברו בסוף היום בבית רק להחליף נעליים ולחדש דאודורנט – ואתם לבושים טיפ-טופ, החל מישיבת המערכת בבוקר ועד לדרינק של הלילה. אפשר להיות רגועים, בסוף הערב אתם בכל מקרה יוצאים עם הברמן.

קולקציית חורף 2018 של מריה ברמן – עכשיו ב-20% הנחה (טווח לפני הנחה – 490-1,280 ש"ח)
חדש! להשיג מהיום בחנות האונליין, או בסטודיו, אלנבי 94 (קומה 1- במדרגות), תל אביב; לפרטים – פייסבוק, אינסטגרם

 

רפרורים לקווים קלאסים-היסטוריים. Maria Berman

רפרורים לקווים קלאסים-היסטוריים. Maria Berman (צילומים: נטלי מיכלסון)

 

ניחוחות בינלאומיים. Maria Berman

ניחוחות בינלאומיים. Maria Berman  (צילום: נטלי מיכלסון)

 

משחקי שקיפויות. שמלות של מריה ברמן

משחקי שקיפויות ועבודה על צלליות גוף. שמלות של מריה ברמן (צילומים: נטלי מיכלסון)

 

בדרך אל/מהמשרד. Maria Berman

בדרך אל/מהמשרד. Maria Berman (צילום ימין: נטלי מיכלסון, שמאל: נועה יפה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה