13 בנובמבר, 2008

מרחב שטוף זוהר

מלון קסום בפרובנס הוא הטוען הרשמי לתואר החופשה האלוהית: La Coquillad או בעצם חלקת גן העדן הזו מציעה נוף פרובנסלי משובץ כרמים, ארוחות שף וכל טוב. אז נתראה וכל טוב

אנחנו מכורים לחופש ואין לנו שום עניין להתנצל על זה. למרות שחונכנו על טהרת וורשה אנחנו לא מתביישים בצורך שלנו לנוח, להחליף אווירה ולמצוא קצת שקט. אנחנו מוכנים לעשות המון בשביל לצאת לחופש לפחות פעמיים בשנה ואם צריך גם נמכור כלייה. וזה לא שהשגרה שלנו כזאת מבאסת. נהפוך הוא. אנחנו פשוט אוהבים לראות את עצמנו במצב מאוזן, עם עיניים מצועפות וכוס רוזה צוננת ביד. צנועים כאלה.

אבל אם חשקה נפשכם להעניק לעצמכם חופשה אלוהית, אחת כזאת שתהפוך לשיחת היום שנים רבות אחר כך – יש לנו את הפרטים.

אז ככה: בפרובנס, בתוך שמורת הרי הלוברון, נמצא מלון קסום בשם  La Coquillad המשתרע על פני 150 דונמים וכולל 28 חדרים (או יותר נכון – מיני ווילות). חוץ מזה שהוא משקיף על עמק פרובנסלי טיפוסי משובץ בכרמים ועצי תפוח, יש בו גם – כרם ויקב איכותי שבו מפיקים יין משובח בלעדי למלון, אופני כביש ושטח מקצועיים לטובת הספורטיביים שביניכם, חורש דובדבנים עם שבילי הליכה שנקטפו מאיזו אגדה רומנטית, מסעדה מדהימה שמתהדרת בשף אנין טעם (עם היסטוריה ארוכה במסעדות משלן מוערכות) וחדרים מלאי אווירה וניחוחות קסומים. ואם כל זה לא מספיק אז באמבטיה תמצאו את מיטב המוצרים של l'occitane, כאילו הגעתם לגן עדן. יש עוד המון דברים (מערכת גיאותרמית ירוקה שמספקת את החשמל למלון, מכונת אספרסו בכל חדר ועוד ועוד) אבל צריך לעשות לזה סוף.

אז סוף.

מלון בפרובנס – החל מ 225 יורו ללילה
לפרטים נוספים – www.coquillade.fr

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה