25 באוגוסט, 2010

ערכת נעליים

הגר ניסימוב פיתחה בשנים האחרונות את אובססיית הנעליים שלה לכדי בוטיק של נעליים ייחודיות בשם "שושו" - שלא תראו כמעט על אף אחת אחרת. בחרנו לעצמנו זוג לא נורמלי

כל אישה יודעת כי מיד אחרי שקונים נעליים חדשות, יוצאים מהחנות, עוברים שנייה בבית המרקחת הקרוב ומצטיידים בקטנה בשלוש חבילות פלסטרים, טלק, אלוורה, פדי גזה, יוד והפנייה לאורתופד. לא סיפור גדול. בדיוק בגלל זה, לא יוצא לנו מהראש (ומהארנק) כבר שלוש שנים, כרטיס ביקור שקוף לבוטיק נעליים, אשר מודפס למעשה על פלסטר מנויילן – למקרה הצורך.

רק אישה וליתר דיוק, רק הגר ניסימוב, בעלת פטיש נעליים עוצמתי במיוחד, יכלה לחשוב על הברקה כזאת. בשנת 2007, פתחה הגר בתוך דירתה בגן החשמל בוטיק נעליים קטן ודיסקרטי בשם "שושו" (משחק מילים מגניב בין "נעל" ו-"סוד") בטווח שעות מצומצם עבור חברים ולקוחות יודעי דבר ספורים. הבוטיק שהציע תמיד מספר דגמים נבחרים שליקטה הגר בחו"ל (והשלים לטעמה את מה שתמיד חיפשה בארץ ולא מצאה), התרחב מאז, ולפני שנה עבר לחנות משגעת ברחוב טשרניחובסקי בתל אביב. כיום, מוצבים בחנות כבארון נעליים זוגות צבעוניים ומקושטים של מותגים בריטים כמו "Shellys London" ו-"Miss L-Fire", מותג נעליים אורבניות של מעצבת טיוואנית בשם "All Black" ועוד מיני זוגות ודגמים ייחודיים – שזכו להיכלל בקולקציה של הגר (את כולם אגב תוכלו לראות באתר שלה ובסרטוני ה-"סטופ-מושן" המושקעים שהיא יוצרת בכל עונה).

 

אחרי שצרבנו את הרגל כל הקיץ עם צורת וי מהכפכפים המהוהים שלנו, החלטנו להיכנס אל הגר ולתפוס זוגות אחרונים שנשארו מהקיץ – במחיר קטנטן. כמו זוג סנדלי איקס משמחים ופרחוניים בשילוב כחול-צהוב מבד ועור (בתמונה), בעלי עקב "רוקי" ופתח "פיפ-טואו" מאוורר לאצבעות (ווהו!) שהתגלו כנוחים ויפהפיים באותה מידה (38.5, תודה). צעדנו למשרד הבוקר בלי ערכת עזרה ראשונה ובלי לאבד אף אצבע בדרך. תעבירו הלאה.

 

סנדלים של "Miss L Fire" מדגם "מרת'ה" – 285 ש"ח (במקום 410 ש"ח, קיים גם בשילוב בז'-ולילך)
להשיג ב-"שושו", טשרניחובסקי 15, תל אביב, טל': 03-6209251, שימו לב לשעות הפתיחה: ראשון 14:00-20:00, שני-חמישי 11:00-19:00, שישי 10:00-15:00, www.shoeshoe.biz

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה