01 ביולי, 2012

מרבד הקסמים

שטיחי הוינולאום של "יש מאין" מכניסים אווירה חמה ונעימה לכל פינה חשוכה בבית

אחד הדיונים הכי סוערים בבית, שפורץ תמיד כשמגיע הקיץ הוא – מה לעשות עם השטיחים. מצד אחד בית ללא שטיחים נראה כמו בית הלוויות, מצד שני שטיחים בקיץ (מאובקים מעט בדרך כלל) זה די אסון.  פתרון שמצאנו בחנות "יש מאין" מצליח לעשות מה שאף רמונט ושואב לא הצליחו לפניו.

מיה קוניבסקי, מעצבת רב-תחומית ובוגרת ויצ"ו קנדה חיפה, נסעה לפני שנים להודו ושם התאהבה במנדלות ובצורות גיאומטריות הרמוניות שראתה בכל מקום. שנתיים וחצי של מחקר וניסויים הולידו אחרי זמן מה שטיחי וינולאום (ויניל + לינולאום) העשויים חומר פלסטי שעומד בכל התקנים המחמירים, אינו דוהה או נשרט ואינו מתבלה לאורך שנים. 18 הדגמים שעיצבה עד כה, מציעים גרפיקות צבעוניות משגעות הלקוחות ממרצפות ואריחים מקוריים שנמצאו בפורטוגל ובברצלונה. מיה קונה את זכויות השימוש בהם, מתאימה ומדפיסה על המשטחים, ואפילו מסכימה להשלים לכם אריחים מקומיים שניזוקו וכבר אין להשיגם (העבירו תמונה וקבלו משטח או מדבקות להשלמה). מיה מספרת כי קראה לפרויקט "בז'ה פלור" ("מנשק הפרחים" – יונק דבש בפורטוגזית) על שום הנשיקה שהם מעניקים למרחב וההשפעה הטובה שהם מפיצים בכל פינה שתבחרו – ליד הכיור, באמבטיה, בסלון או כמשטח פעילות לילדים סטייליסטים ברי מזל.

 

וכך נפתרה בעיית השטיחים כלא היתה ואפשר לעבור בשקט לדיון הקייצי הסוער הבא – כפכפי גומי לעבודה, מוגזם או מושלם?

 

שטיחי וינולאום בסגנון מרצפות מאוירות – החל מ-220 ש"ח (לשטיח 60X80 ס"מ, לפני משלוח). ניתן להזמין מידה בהתאמה אישית, ומדבקות להשלמת אריחים מאוירים קיימים.
להשיג בחנות "יש מאין", או דרך האתר www.yeshme.co.il, וברשימת החנויות. לפרטים נוספים – מיה קוניבסקי, קיבוץ חוקוק, טל': 054-5611181.

 

 

משדרגים כל פינה. שטיחי "יש מאין" (צילומים: נעמה דותן)

 

 

 

מי אמר אריחים מאוירים ולא קיבל? פרויקט "בז'ה פלו" של "יש מאין"

 

 

 

 

נשיקה למסדרון. "בז'ה פלור" של מיה קוניבסקי

 

[PSGallery=c3br3l8amf]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה