08 בפברואר, 2016

מק'גייוור והתפוח המקולקל

רונן אלקיים הוא המלאך השומר של כל מחשב MAC בישראל. את הטלפון הזה אתם לא רוצים לאבד

טוב, את הסינאריו הבא אנחנו לא מאחלים אפילו לאויבים הכי גדולים שלנו (ומי שיודע על מי אנחנו מדברים, יודע על מי אנחנו מדברים): 4 ימים לפני פרזנטציה ענקית וסופר-חשובה של חבר שלנו, בדיוק לפני סייב אחרון – המחשב קרס. ולא סתם קרס: השאיר צוואה והכל. ולא סתם מחשב: מק-בוק פרו. בשביל רגעים-כאלו-שלא-תדעו-לעולם-אמן, יש רק טלפון אחד. זה של רונן אלקיים (מצ"ב בסוף).

רונן, מהנדס אלקטרוניקה מבריק, מאסטר-על בכל מה שקשור ל-Apple ואחד האנשים הכי נחמדים שתפגשו, מחזיק בקורות חיים וקריירה יוצאת דופן שמתחילה עוד בגיל 14, אז נהג להלחים בבית שביבים מתחת למיקרוסקופ. כשבגר, כבר ניהל צוות של DELL באתונה; עבד שנתיים כטכנאי, מהנדס וראש צוות ב"אפל" בסיליקון וואלי בקליפורניה, ארה"ב; בהמשך עבר הסמכת לינוקס, ואף הקים בארץ את המעבדה הראשונה של איי-דיגיטל. אבל, תאמינו או לא, לפני 7 שנים עזב את הכל, והחליט לעשות עצמאית את הדברים שהוא כל כך טוב בהם, רק הפעם מתוך אהבה אמיתית וראשונית למקצוע, ובעיקר כדי לעזור להמון לקוחות פרטיים שהחיים הלכו להם פייפן יחד עם ההארדיסק. במעבדות שלו (בתל אביב או בת ים) הוא מקבל מחשבי MAC מכל הסוגים והגרסאות, עם פגיעות קטנות כמו חיבור למטען שנדפק או מסך שצלל למים, ועד תאונות מחרידות ממש (על מחשב שנשכח בתוך תנור אפיה שהופעל בטעות, כבר שמעתם? סיפור אמיתי). ולכולם רונן מעניק את היחס הכי אישי, חם ונדיב שנתקלנו בו אי פעם, בודק ללא תשלום (!) מה התקלה, מתקן או מחליף רק את הדרוש באמת, משיג את חומרי החילוף במחירים אחרי מיקוח; ולרוב מתקן במקום, בזמן שאתם לוגמים קפה וכוססים ציפורניים. בלי המתנה, בלי תשלומים מיותרים, בלי שטיקים. מק-אומן.

רונן מספר שבארץ יש חוסר גדול בטכנאי "אפל" פרטיים כמוהו (ד"ש לוואדים!). מה שאומר שכמעט כל קהילת משתמשי מק כבר נעזרת בו לא מעט – מכתבי ערוץ 2, דרך מעצבים, אמנים, זמרים, מפיקי מוזיקה ועד מארק רונסון. לא משנה מי, רונן המלאך יטפל במחשב שלכם בכפפות משי, ובידי מנתח יציבות יחייה את התפוח מחדש. הכי מקגייוור.

רונן אלקיים, טכנאי מחשבי MAC – טל': 053.2777162 (רונן), או idmkingdom@gmail.com. מעבדת "סטאר-מחשבים" בעזריאלי, תל אביב; או בבת-ים.

5 thoughts on “מק'גייוור והתפוח המקולקל

  1. אסף הגיב:

    מכיר את רונן אישית.
    הוא טיפל במחשבים שהייתי בטוח שסיימו את חייהם הדיגיטליים במסירות ואהבה ובלי לקרוע במחיר.

    איש יקר מאין כמוהו, מקצוען וישר כסרגל.

  2. Meira הגיב:

    אחרי שכולם וויתרו על מחשב שלי ,הגעתי לרונן והוא תיקן לי אותו ב10 דקות ,עובד מושלם עד היום .. ממליצה בחום בן אדם הזה באמת מיקצוען 💪

  3. אלעד דב הגיב:

    ברגע זה סיימתי שיחת יעוץ קצרה עם רב -אומן רונן המלך אלקיים כשאני בארה״ב בחופשת סמסטר מהלימודים.
    רונן, מלאך כהרגלו, הדריך אותי בסבלנות בבדיקות שגרתיות שבסופן אבחן את הבעיה, הסביר את מקורה, ואף הציע פתרון זמני עד שאקח את המחשב למעבדה פה בקליפורניה.

    אין אדם נוסף שאני סומך עליו עם המחשב, רק רונן יודע מה הוא עושה!

  4. Cem הגיב:

    Hello Ronen, I have a 2017 Macbook Pro that all of a sudden turned off while connect to the tv watching a movie. I tried pram, smc reset, disconnected the battery, keyboard, touchpad but nothing worked.i would like to bring it to you so you can have a look it. i tried to reach you through whatsapp but kept fetting automated message. where are you located so i can bring the mac to you?

  5. שיר הגיב:

    הכל אמת. הוא גם מציל אותם וגם נותן להם עוד כמה שנים טובות עם יכולות סופר טובות. אין עליו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה