11 במרץ, 2015

מצפה רמונט

קבלו את האנשים שמשפצים בעצמם רהיטים שהתפוררו לנו, או מוצאים עבורנו פיסים נדירים שאפילו במד-מן אין. גלאמין, עכשיו אתה מוזמן

אחרי 'לסדר תמונות באלבומים', במקום ה-2 ברשימת הניג'וסים נמצא 'לחדש את הסלון לפני שיהיה פסח'. די כבר. לא מסוגלים לראות את הספה ושידת הטלוויזיה המתפרקת, שיש לכל אדם שני בעולם (עמ' 45 ו-180 בקטלוג איקאה). עד החג קבענו עם עצמנו להתארגן על לפחות פיס שווה אחד, כזה שעושה את כל הבית, ויגרור סביבו שיחה שיקרית שלמה: "זה? מצאנו ברחוב, קצת שייפנו, והרי לכם – משהו להעביר בירושה".

ואם לא אנחנו נשפץ, אז לפחות אחד מאנשי המפתח שלנו בתחום נגרות אישית וחפצים נדירים: קבלו 2 טלפונים שחובה להוסיף למועדפים אם יש לכם רהיט שזקוק לטיפול 10,000, או אם סתם בא לכם להשוויץ עם משהו שבטוח אין באף סלון אחר. מי אמר שולחן עורך ולא קיבל?

#1  אמיר להב, FIBERS

תתחדשו. כסאות מטבח דנים משנות ה-60, שאמיר פירק, הרכיב, עשה פוליטורה וריפד חדש

באלו הידיים – מחדש רהיטי וינטג' ופריטים נדירים שהוא בוחר לכם בקפידה
מה הסיפור – אמיר, אספן פריטי וינטג' מסור ורב-אמן, החליט להקדיש את עצמו לתחום עד הסוף וליישם את הידע שצבר ברסטורציה. אמיר מציע גופי תאורה יפהפיים שהוא צד ממפני דירות ואספנים בכל העולם, חפצי נוי עתיקים ששימר ובעיקר רהיטי עץ שאין כדוגמתם לאחר שעברו תחת ידיו. אמיר יודע לזהות את כל סוגי העצים והנזקים שנגרמו להם, ואז משפץ ביד טובה ובשיטות מסורתיות: מוריד שכבות לכלוך ולכה שדהתה, מייצר בעצמו חלפים ומחזיר את הרהיט למצבו המקורי לפני שנפגם.
מאיפהמהחנות Fibers (ניתן להגיע לפ"ת בתיאום מראש), טל': 054-6644191, עמוד הפייסבוק.

#2 אסף אלישע ומורן מתתיהו, "שפעץ"

מוכנים לסיבוב שני. רהיטים ששופצו או הורכבו יש מאין

באלו הידיים – עניקים חיים שניים לרהיטים שכמעט ויתרתם עליהם, כחלק ממנטרת "לא זורקים – משפצים!"
מה הסיפור – כבר 3 שנים שבני הזוג, שמתמחים ב-Fine Art, משפצים ומרפדים רהיטים, כולל פריטי איקאה ומטבחים ג'ינג'ים כאלה שקיבלתם מהקבלן ובא לכם לזרוק. אז חכו רגע, תעבירו אליהם והרהיט יחודש לפי בקשתכם, או יעבור הכלאות עם עץ ממוחזר ויחזור הביתה עם לוק ואופי חדש, שלא תאמינו שזו השידה שלכם בכלל. בתור תומכים נלהבים בשימוש חוזר ואקולוגי, הצליחו אסי ומורן למשל להפוך שולחן אוכל לרהיט-גן, יצרו נישות מארגזי עץ והכול מחומרים קיימים ובמחירים פיירים לגמרי.
מאיפה"שפעץ", נוף ים, הרצליה, טל': 054.4747112 (מורן), 054.2122937 (אסי)

 

שבי סבתוש. כורסת סבא של "שפעץ"

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה