06 באוגוסט, 2015

מצעד השיימינג

כשבחוץ חמסין והפייסבוק תקוע על אותו פוסט מלפנות בוקר, אין לנו על מי לסמוך אלא על 3 גילטי פלז'רז חדשים. זהירות, זה מדרדר

תאשימו את החום. תאשימו את יום חמישי. תאשימו את הבוגי (או את עבודות הרכבת, הכי מקובל). בכל מקרה, אין לנו שום תירוץ להרגלים החדשים שלנו (וזוללי הזמן הכי גדולים).

היום אנחנו חושפים וגוררים אתכם לתוך אפליקציה חדשה שמסעירה אותנו בלילות, לסרטון שאנחנו לא מפסיקים לצפות בו מתחת לשולחן חדר הישיבות, ולממרח שאנחנו שוקלים לקחת איתנו לוויקאנד ביוון. פרק מס' 9 בסדרת גילטי פלז'ר, הנה אנחנו מתחילים:

#1 הגילטי – ממרח אגוזים Loacker
הפלז'ר – לא באמת צריך להסביר מה מענג בלהרכיב לעצמכם פתי בר בטעם הוופל הממכר והממזרי הזה. או טוסט שוקולד אגוזים בנוסח קווארדטיני. או פנקייק שכולו טורטינת לואקר אחת גדולה. והיד נטויה ככל שהצנצנת תאפשר לכם. שכבה נדיבה אחת וגם פריכית מקבלת ניחוח לוז משכר והופכת במריחה לקינוח הכי פופלרי בבית.
כמה ומאיפה – 19.90 ש"ח (320 גר') ברשתות השיווק (שופרסל, טיב טעם ואחרים) וזה שלכם. נתראה בגיהנום.


#2 הגילטי – סרטון "תור ליאור"
הפלז'ר – זוכרים את הילי בן יוסף, האחיינית של היוצר המולטי-מוכשר רועי כפרי (חולים עליך פה!), ואת הסרטון שהכינו יחד לכבוד חתונה משפחתית? נו, זה שהפך מיד לקאלט וזכה לעשרות אלפי צפיות (כולן אצלנו במשרד)?. ובכן, 4 שנים אחר כך – הגיע תור ליאור. אחותה הקטנה והחוכמולוגית של הילי, אחריה רועי עוקב כבר שנה, מתעד פרצופים, סיפורים וכל מה שרץ בראש של בת 3.5 מנהלל. תוסיפו לזה פסקול איכותי, צילום ועריכת מופת, וקיבלתם 12 דקות כובשות. אפשר לעשות אצלכם חגים?
מאיפהמכאן ביוטיוב. עוד חומרים מעולים בערוץ הרשמי של רועי כפרי

#3 הגילטי – אפליקציית Quickie Messenger
הפלז'ר – אם לאמריקאים יש את "סנאפצ'אט" (אפליקציית מסרים שנעלמים ברגע שהנמען קורא אותם) לנו יש את קוויקי. וזה עובד מדהים: מורידים את האפליקציה, מחפשים אנשי קשר (או מזמינים כל אחד להצטרף בעזרת סמס שיישלח אליו), ומתחילים לשלוח הודעות, תמונות, סרטונים, איורים וכל מה שאתם לא מעוניינים שיישאר כרקורד מרשיע בצד השני. לא צריך אפילו ללחוץ אנטר. המסר יגיע ב-"לייב", אבל תוך שניות – פוף! – ייעלם בלי להשאיר זכר. לכן, מומלץ לקטוע את מכתבי הזימה למאהב למשפטים קצרים שבטוח יספיקו להיקלט: "21:00, בפיצריה, פוש-אפ תחרה". לא תאמינו כמה זה מדליק.
כמה ומאיפהבחינם. להורדה באפסטור ובגוגלפליי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה