11 בינואר, 2011

מצמידים תוויות

השרשראות של Tickette מגדירות מחדש את גבולות השרבוט

אנחנו מכירים אחת (וגם אחד, האמת) עם אוסף מקורי ומדליק למדי: מכל בגד, פריט או מתנה שקיבלו –  דאגו לגזור ולשמור במיוחד את הטיקטים – אותן תוויות מחיר מעוצבות, או תגיות בד עליהן נתפר שם המותג, שקיות אקסטרה-כפתורים קטנות או אפילו פתקאות המבשרות על תכולת הבגד והוראות הכביסה. מבט באוסף העמוס והצבעוני, מלמד לאילו מותגים נחשפו הכי הרבה, מה הפריט הכי יקר שמחכה להם בארון, מה מידת הפופולאריות של 80% ויסקוזה בחייהם, אך בעיקר – כמה נחמד לשים בפרונט את מאחורי הקלעים של כל פריט.

וכל זה עלה כשנתקלנו בתכשיטים הנהדרים של Tickette, שעושים את אותו הדבר בדיוק. טל מרגלית ואליה נטל שהכירו בלימודי העיצוב התעשייתי במכון הטכנולוגי בחולון, הן שהקימו לפני שנתיים וחצי את "טיקט", ומאז הספיקו כבר להעמיד יחד שורת מוצרים מגוונת ומדליקה של ספרי סקיצה, ואזות, יומנים, פריטי ריהוט לבית ועוד. את קולקציית התכשיטים היפה שלהן החלו לעצב לפני 8 חודשים, לאחר שעלו על תוכנה המאפשרת להן להקרין קווים דקיקים על גבי החומר, וליצור בעזרתה פריטים שימחישו בדיוק את השרטוטים הכי קטנים ומרהיבים שלהן.

בקולקציה המורכבת  משני סגנונות עיקריים תמצאו את Word Charm – פריטים "המדברים בעד עצמם", ומורכבים למעשה מהמילים וההגדרות לכל פריט, כמו עגיל שעוצב מההגדרה ל-Earring או סיכת דש המסבירה מהו Badge, שרשרת חוליות העשויה מהמילה "לינק" (אהבנו את משחק המילים), תליון שמכריז מהו הסימן הכימי לכסף בטבלת היסודות או שרשרת אדומה שמספרת כי RED הוא הצבע הראשון בספקטרום. בקו Doodle Jewelry מחכות לכם שרשראות העשויות מקשקושים רנדומאליים משגעים כמו מילה שהוקפה בכמה עיגולים כדי להדגישה, תליון שנראה כאילו התחרטו ועברו עליו עשרות פעמים עם עט שחור, קשקוש "מס' 17" אקראי ויפהפה (בתמונה), או קבוצת ספרות עדינות שחוברו ביניהן כמו במשחק ילדים.

שקענו עוד ועוד בפריטים המקוריים, המתוחכמים והכיפים, בחרנו אחד לכלת יומולדת ברת מזל, ובעיקר – דמיינו איך יום אחד נציג גם אנחנו למכירה את אוסף קבלות הויזה שלנו או לפחות את פתקי הממו המובחרים ביותר (שרשרת עם שם המשפחה שלנו מוקף בלבבות, מישהו?).

תכשיטי "טיקט" – 120-200 ש"ח (פליז או נירוסטרה מצופים כסף, זהב, וצבעים בשריפת תנור)
להשיג בינתיים דרך החנות המקוונת ב-Etsy, או דרך המייל tickette.mail@gmail.com

 

חוכמת השרשרת. מתוך Word Charm של Tickette

 

 

[PSGallery=44xrss7n8t]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה