14 בפברואר, 2010

מצב ריח טוב

לאחר שנים של נאמנות לבקבוקון שמן ריחני, הצליח ג'ורג'יו ארמני להפיל אותנו ברשת ולגרום לנו לפצוח ברומן סוער ומתוק עם הבושם החדש שלו

תמיד אמרנו שעם כל הכבוד לפתיחות שלנו יש שינויים שאנחנו לא מוכנים לסבול. במילים אחרות יש כמה פרות קדושות שאנחנו ממש לא מתכננים להקריב בשביל שום עגל  "סקסי, צעיר, טרנדי, כייפי ופאנקי", חתיך ככל שיהיה. אבל בשבוע שעבר, אחרי שהתזנו על צווארנו בושם חדש ומרוב התלהבות מיד רכשנו אותו – השתנו סדרי עולם. אחרי שש שנים (!!) של נאמנות לבקבוקון שמן ריחני – נפלנו ברשתו הערמומית של ג'ורג'יו ארמני.

IDOLE d'ARMANI הוא הבושם שלקח לנו את הלב (או לפחות את הנחיריים) וכבר שבוע שאנחנו מסתובבים בעולם עם אטיטיוד של רקפת. הריח הפרחוני מתהדר במתיקות נעימה ורעננות כובשת ובעיקר בתמהיל נכון של כל המרכיבים (תפוז, ג'ינג'ר, ורד, פטוצ'ילי ועוד כל מיני). הוא אמנם יחסית עוצמתי אבל לא חונק בכלל ועד כה לא התקבלו תלונות מצד אנשים שהתחבקנו אתם או שחלקנו אתם נסיעה במעלית.

אז זהו, יותר אנחנו לא מתחייבים על כלום. הכל בר שינוי וכלום לא ברור מאליו. אם יש לנו בושם חדש אז אין שום סיבה שלא נשקול להחליף גם את מערכת היחסים שלנו למשהו קייצי יותר. בסך הכל, די חם עכשיו.

הבושם IDOLE של ג'ורג'יו ארמני – החל מ-555 ש"ח (50 מ"ל) ועד 693 ש"ח (75 מ"ל)
להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה