01 ביולי, 2015

מפרשת החלומות

מותג התכשיטים היוניסקסי TheyDream של אסנת עמבר גורם לנו להרגיש כמו ראשון ההיפסטרים הסקנדינביים. חלום שלנו

ברגעים הנדירים שאנחנו לא שקועים בחלום באמצע היום (שלא לומר בתרדמת), שיחות המשרד תמיד נגררות בסוף לטופיק "לא תאמינו מה חלמתי בלילה". אין לצאת מזה. אם לפחות התסריטים המופרכים של כולם היו מובילים למשהו יעיל, עוד מילא. אבל לרוב זה נגמר ב"ואז רצתי עירום בסנטר!" (גדי, תחסוך מאיתנו). להבא חבר'ה, קחו דוגמה מהחלומות של אסנת עמבר.

אחרי שסיימה ב-2014 לימודי עיצוב גרפי (במכון אבני) ואז עברה ללימודי צורפות (בשנקר), נסעה אסנת, חצי דנית-חצי לא, עם בן זוגה לביקור בקופנהגן. באחת הנסיעות, כשדיברו על כוכבים וחלומות, נושא קרוב לליבה, החליטה להגשים אחד מהם. מאז, כבר שנתיים שהיא מטפחת מותג מגניב מאוד בשם TheyDream, שנשמע אולי כמו חלום בהקיץ (day dream), אבל הוא ממשי, חי, בועט, ולוהט לאחרונה יותר ויותר. ההשראה מעיצוב סקנדינבי שספגה בבית סבתה ניכרת בעגילים, צמידים, טבעות, שרשראות (ואפילו הלוגו) שיצרה באווירה נורדית עדכנית. רובם מתאימים לשני המינים, מינימליסטים ועשויים כסף שעבר הטבלות שונות. כל קולקציה מה-4 שכבר הוציאה מושפעות זו מזו ומשלימות את הקו כולו למראה מחוספס ואדג'י. אחרי תליונים עם אלמנטים של קוים ישרים בעונה הראשונה, המשיכה למשל לעגילים בעלי זוויות מכופפות שהושחרו בקצוות (ונחטפו מהר יותר מדייניש חם), ומשם לצורות פיגורטיביות שמזכירות כתב עברי קדום. בקולקציה החדשה תוכלו כבר למצוא שיבוצי אבני חן קטנות ושחורות, עגילי מוט ארוכים במיוחד בציפוי זהב, חיבורים בין צורות ואווירה בוהמיינית חגיגית יותר.
 
מי שרוצה יכול להגיע לסטודיו ולבחור (מתוך למעלה מ-100 דגמים שיצרה לאורך השנים!) את הדיי'דרימי שלו, או לנסות לתפוס מה שנשאר בחנויות וברשת. או, ככה מפרשים חלום.

 

תכשיטים של TheyDream – החל מ-170 ש"ח (לזוג עגילים) ועד 880 ש"ח (לשרשרת)
להשיג בתיאום מראש בסטודיו, רש"י 33, רמת גן, טל': 054.6412833 (אסנת), או בחנות באתר, דרך הפייסבוק, בסניפים נבחרים של רשת רזילי או בחנויות אופנה כמו אביבה זילברמן, Tema, שרה בראון, מיכל ניר, Mayu, ו-קרינה (כפר אז"ר).

 

לבן בחלום שחור. מתוך קולקציית MATCH של TheyDream

לבן בחלום שחור. מתוך קולקציית MATCH של TheyDream

 

יש לה חלום. מתוך קולקציית KNOT של TheyDream

יש לה חלום. מתוך קולקציית KNOT של TheyDream

 

החולמים. TheyDream (צילומים: רותם רייצ'ל חן)

החולמים. TheyDream (צילומים: רותם רייצ'ל חן)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה